علت دود غلیظ در نزدیکی میدان نقش‌ جهان چه بود؟

حریق در کوچه یخچال اصفهان رخ داد و دود غلیظی در نزدیکی میدان نقش جهان به دلیل این حادثه مشاهده شد.

فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وقوع حریق در انبار لوازم دست دوم منزل در مجاورت انبار فرش در کوچه یخچال اصفهان، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۲:۲۶ ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد که بلافاصله آتش نشانان راهی محل حادثه شدند.

وی گفت: آتش‌نشانان از ایستگاه ۹ و ۱۷ به محل حادثه اعزام شدند و در کمترین زمان (حدود دو دقیقه) خود را به محل حادثه در خیابان مشیر (کوچه یخچال) رساندند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان این که علت حادثه در دست بررسی است، افزود: حریق با تلاش آتش‌نشانان به سرعت اطفا شده و مانع سرایت آتش به انبار فرش شدند، دود غلیظی که در نزدیکی میدان نقش جهان مشاهده می‌شود ناشی از این حادثه بود.

مصدوم شدن ۲ نفر در سقوط بالابر

وی با اشاره به حادثه سقوط بالابر بارکش در ترمینال صفه و مصدوم شدن دو نفر، تصریح کرد: این حادثه در ساعت ۱۳:۱۲ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد و آتش‌نشانان از ایستگاه ۱۲ به محل حادثه اعزام شدند و با نجات مصدومان آن‌ها را برای ادامه روند درمان تحویل نیروهای اورژانس دادند.

کد خبر 499228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.