۱۲ گلزار شهدای شهر ساماندهی می شود

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: در راستای مصوبات هیئت وزیران، تفاهم‌نامه وزیر کشور و رئیس بنیاد شهید همچنین مصوبات کارگروه استان، تفاهم‌‎نامه میان بنیاد شهید و شهرداری اصفهان به منظور نگهداری هرچه بهتر گلستان شهدای این شهر تهیه و به کلیه مناطق ابلاغ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین امیری در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، اظهار کرد: دستاوردهای ارزشمند ایران اسلامی به برکت خون شهدا بوده و به همین جهت آحاد مردم باید در راستای تکریم و پاسداشت خون شهدا گام بردارند.

وی با اشاره به احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا برای تکریم خانواده شهدا، افزود: سالن اجتماعات گلستان شهدا به عنوان مطالبه ۳۰ ساله مردم شهیدپرور اصفهان با صرف اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان بر اساس اعتقادات و انجام وظیفه احداث شد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان تاکید کرد: هدف از ساخت سالن اجتماعات گلستان شهدا و پارکینگ روباز مجاور آن ایجاد فضایی مناسب برای انجام مراسم مذهبی در مناسبت‌ها و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و زائران مزار شهدا بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر امور مربوط به نگهداری، کاشت گل و گیاه، نظافت و شست و شوی گلستان شهدا، همه و همه توسط شهرداری در حال انجام است، گفت: در راستای مصوبات هیئت وزیران، تفاهمنامه وزیر کشور، رئیس بنیاد شهید کشور و همچنین مصوبات کارگروه استان تفاهم نامه میان بنیاد شهید و شهرداری اصفهان به منظور نگهداری هرچه بهتر این گلستان در شهر اصفهان تهیه و به همه مناطق ابلاغ خواهد شد.

گام‌های ارزنده شهرداری برای پاسداشت مقام شهدا

در ادامه این دیدار «مسعود احمدی‌نیا» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به وجود یک هزار و ۲۷ گلزار مطهر شهدا در این استان، گفت: در گلزار شهدای شهر اصفهان هفت هزار و ۸۰۰ شهید گلگون کفن آرمیده‌اند.

وی با قدردانی از اقدامات شهرداری اصفهان در خصوص ساماندهی گلستان شهدا افزود: در حوزه ساماندهی گلستان‌های شهدا در کشور بیش از ۵۰ درصد روند ساماندهی را شهرداری‌ها انجام می‌دهند که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان تصریح کرد: شهرداری اصفهان خود را از بنیاد شهید و شهدا جدا ندانسته و تاکنون برای صیانت و پاسداشت شهدا گام‌های ارزنده‌ای برداشته است.

احمدی‌نیا ضمن تشکر از اقدامات شهرداری اصفهان در راستای پاسداشت حرمت شهدا گفت: در شهر اصفهان ۱۲ گلزار شهدا وجود دارد و در گلزار شهدای اصفهان بالای ۱۰ میلیارد تومان فقط سنگ و تابلو نیاز داریم که مقرر شده همچون گذشته در جلسه‌ای با شهردار اصفهان مساعدت‌های لازم صورت گیرد.

کد خبر 499153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.