اجرای نهضت آسفالت معابر منطقه ۸ ادامه دارد

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: علیرغم این که افزایش قیمت‌ها مشکلاتی به وجود آورده، اما خدمت‌رسانی را متوقف نکرده است.

محمد کیهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجرای نهضت آسفالت در منطقه هشت، اظهار کرد: بهسازی و آسفالت معابر و خیابان‌های منطقه موضوع بسیار مهم و یکی از نیازهای اساسی مردم است.

وی با بیان این که با توجه به افزایش قیمت‌ها، یکی از معضلات فعلی در منطقه هشت شهرداری موضوع آسفالت معابر است، تصریح کرد: در دو سال اخیر با بازدیدهای متعدد از معابر، برخی نقاط که زیرسازی آسفالت خوبی نداشت شناسایی شد و برای اجرای ترمیم و آسفالت معابر اولویت‌بندی لازم شد.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش میزان آسفالت‌ریزی در معابر این منطقه در سال گذشته نسبت به سال ۹۸، اظهار کرد: سال گذشته ۴۴ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت، ۸۳ هزار مترمربع روکش آسفالت و ۴۸ هزار متر مربع لکه گیری آسفالت معابر منطقه هشت شهرداری انجام شد و امسال نیز سعی شده این روند متوقف نشود.

وی تاکید کرد: علیرغم این که افزایش قیمت‌ها مشکلاتی به وجود آورده، اما خدمت‌رسانی را متوقف نکرده است البته با توجه به وضعیت محدود منابع درآمدی و مالی سعی شده بیشترین نظارت بشود تا از انجام دوباره‌کاری‌ها جلوگیری شود.

کیهانی خاطرنشان کرد: نظارت مستقیم بر انجام مطلوب آسفالت معابر توسط کارشناسان معاونت عمران انجام می‌شود.

وی با تاکید بر تحقق عدالت فضایی در اجرای نهضت آسفالت معابر منطقه هشت شهرداری، گفت: توجه شهرداری به مناطق کمتر برخورداری همچون بهرام‌آباد بوده است از این رو بخش زیادی از آسفالت‌ریزی‌ها در معابر این محله انجام شده است.

کد خبر 499007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.