سطح مناظره انتخاباتی بسیار پایین‌تر از حد انتظار بود

عضو جبهه اصلاحات ایران گفت: سطح مناظره انتخاباتی بسیار پایین‌تر از حد انتظار بود و این موضوع به دلیل حضور نداشتن کاندیداهای شاخص اصلاح‌طلبان در روند انتخابات است.

محمود صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد حمایت جبهه اصلاحات ایران از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: جبهه اصلاحات ایران تا این لحظه بنا بر مصوبه این نهاد، از هیچ کاندیدایی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت نکرده است.

وی با اشاره به برگزاری اولین مناظرات انتخاباتی افزود: ساختار مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری مشکلات متعددی دارد زیرا در آن‌ها باید امکان تبادل آرا و مباحث فراهم شود، اما در حال حاضر با توجه به برنامه‌ریزی زمانی نامناسب به مشاجره‌های حاشیه‌ای تبدیل شده است.

عضو جبهه اصلاحات ایران گفت: آرایش کاندیداها در مناظرات انتخاباتی نشان دهنده جفایی است که در جریان احراز صلاحیت‌ها در حق مردم شده است زیرا امکان شکل‌گیری یک رقابت عادلانه بین رویکردهای سیاسی متفاوت در انتخابات ریاست جمهوری فراهم نشده است.

صادقی در ادامه خاطرنشان کرد: سطح مناظره انتخاباتی بسیار پایین‌تر از حد انتظار بود و این موضوع به دلیل حضور نداشتن کاندیداهای شاخص اصلاح‌طلبان در روند انتخابات است بر همین اساس به نظر می‌رسد اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری نقش مؤثری در اقناع افکار عمومی ایفا نکرده است.

کد خبر 498871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.