عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۶ خردادماه

در این بسته خبری از اجرای طرح جامع تفصیلی در ۳۸ شهر خوزستان تا پاکسازی و لایروبی ۵۰ تنی کانال‌ها و انهار اسلامشهر و افزایش ۱۰ برابری حمایت‌ها از شهرداری‌های تیران و کرون را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

عزم شهرداری ملایر برای حفظ فضای سبز

حسین بابایی، شهردار ملایر گفت: با هدف پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی‌های احتمالی و خسارت به فضای سبز و درختان، علف‌تراشی، حذف تنه جوش و پاجوش‌های درختان، پاکسازی عرصه‌های بحرانی و کاهش پوشش گیاهی در زیر اشکوب ‏مناطق جنگل کاری به طور مستمر انجام می‌شود.

افزایش ۱۰ برابری حمایت‌های دولتی از شهرداری‌های تیران و کرون

مجید حججی، فرماندار تیران و کرون گفت: حمایت‌های مالی دولت در سال‌های اخیر از شهرداری‌های این شهرستان به میزان ۱۰ برابر نسبت به دولت‌های قبلی افزایش یافته است.

اجرای طرح جامع تفصیلی در ۳۸ شهر خوزستان

نواب طباطبایی، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی گفت: ۳۸ شهر خوزستان به منظور رهایی از مشکلات متعدد شهری با تلاش دولت در چهار سال گذشته دارای طرح جامع و تفصیلی شدند.

افزایش ۱۰ برابری فضای سبز شهری علی آباد جیرفت

محمدرضا پور ابراهیمی، شهردار علی آباد از توابع شهرستان جیرفت از افزایش ۱۰ برابری فضای شهری این شهر طی یک سال گذشته خبر داد.

نهضت آسفالت معابر ساوه

شهرداری ساوه در نظر دارد در قالب نهضت آسفالت معابر سطح شهر ساوه، تا پایان سال جاری ۲۵ کیلومتر از معابر شهر ساوه را روکش آسفالت کند.

ایمن سازی معابر عمومی بوشهر

در راستای ایمن سازی معابر عمومی شهر بوشهر، نصب و اجرای چهار عدد راه بند بتنی (بولارد بتنی) در پیاده رو بلوار خلیج فارس توسط شهرداری منطقه دو و اجرای کانال عرضی دفع آب‌های سطحی با همکاری اداره فنی امانی شهرداری منطقه دو بندر بوشهر به انجام رسید.

طرح مبارزه با جوندگان موذی در دزفول

محمدعلی دوایی فر، شهردار دزفول گفت: طرح مبارزه با جوندگان موذی به مدت یک ماه توسط شهرداری آغاز شد.

پاکسازی و لایروبی ۵۰ تنی کانال‌ها و انهار اسلامشهر

ادوات سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر به منظور جلوگیری از بروز آب‌گرفتگی در مواقع بارندگی و پیشگیری از بروز حوادث در سطح اسلامشهر، پاکسازی و لایروبی انهار و کانال‌های شهر را انجام داد.

آغاز اجرای آسفالت در معابر شهری لشت نشا

سید حسن میرهاشمی، شهردار لشت نشا از آغاز اجرای آسفالت در حدود دو هزار مترمربع از معابر این شهر خبر داد.

کد خبر 498782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.