آغاز اردوی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان برای شرکت در مسابقات جهانی از بیستم خرداد ماه در تهران آغاز خواهد شد.

به گزارش ایمنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان مهر ماه سال جاری در عربستان برگزار خواهد شد و قرار است دو تیم پسران و دختران ایران در این رقابت‌ها حضور داشته باشند. هدایت تیم پسران را سعید علی حسینی بر عهده دارد و در امور فنی جواد نادری و محسن داودی به او کمک خواهند کرد.

چندی پیش ۵۵ نفر از سطح کشور در اردوی چند روزه تیم وزنه‌برداری نوجوانان ایران شرکت کردند و از بین آنها ۲۰ وزنه‌بردار انتخاب شدند که با نظر کادر فنی، ۱۱ نفر که ترکیب اصلی تیم ملی را تشکیل می‌دهند به صورت ثابت سه هفته در اردوی تیم ملی خواهند بود. ۹ نفر دیگر نیز در گروه‌های سه نفره، هر کدام یک هفته در اردوی نوجوانان حضور دارند تا مجموعاً ۱۴ نفر در تمرینات حضور داشته باشند.

تمرینات این رده سنی به صورت سه هفته تمرین، یک هفته استراحت تا زمان برگزاری مسابقات ادامه خواهد داشت. برای هر ۲۰ نفر منتخب نیز شناسنامه فنی تشکیل شده است که رها نشده و به‌عنوان پشتوانه‌های تیم ملی تمرینات‌شان را دنبال خواهند کرد.

همین کار در بخش بانوان نیز انجام می‌شود. به استان‌ها رکورد ورودی داده شده تا نفرات منتخب خود را به فدراسیون اعلام کنند. براساس رکوردهای ورودی اعلام شده، ۳۰ نفر در دو گروه به اردو خواهند آمد و طی یک هفته محک خورده و از آنها رکوردگیری خواهد شد.

با توجه به اینکه بعد از اعلام اسامی المپیکی‌ها از سوی IWF، اردوی تیم ملی بزرگسالان به رامسر منتقل خواهد شد، اردوی تیم‌های ملی نوجوانان نیز در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 498727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.