مرگ پدر و فرزند به دلیل گرما در سیستان و بلوچستان

فرماندار دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: جسد پدر ۲۸ ساله و فرزند هفت ساله‌اش که بر اثر گرما جان خود را از دست داده بودند در بیابان‌های گرم جازموریان کشف شد.

‌به گزارش ایمنا، مجتبی شجاعی اظهار کرد: جسد پدر ۲۸ ساله و فرزند هفت ساله‌اش در بیابان‌های گرم جازموریان در نزدیکی روستای دمیتان از بخش جلگه چاه هاشم این شهرستان که بر اثر گرما جان خودشان را از دست داده بودند کشف شد.

وی افزود: طبق بررسی نخست و شواهد پیداست که این دو نفر بیش از ۴۸ ساعت قبل بر اثر مفقود شدن و متعاقب آن گرما و تشنگی در بیابان جازموریان فوت کرده‌اند.

فرماندار دلگان به ایرنا گفت: نزدیک به یک هفته متوسط دمای هوا در دلگان نزدیک به ۵۰ درجه و بیش از آن بوده و آلودگی زیست محیطی جازموریان و حرکت ریزگردها در هوا نیز مردم را آزار داده به شکلی که ستاد مدیریت بحران این شهرستان به حالت آماده‌باش در آمده است.

کد خبر 498694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    2 0
    مطمئنا یکی از دردناکترین صحنه های هستی، فوت فرزند در آغوش پدری است که کاری از دستس برای نجات بچه برنمی آید. باید بانیان قصور پیدا نکردن آنان محاکمه شوند.
  • US ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    1 0
    سلام .در مقاله اومده که نزدیک یکروستا پیداشدن!!چطور گروه تجسس پیداشون نکرده ؟!باید کسانی که قصور کردن مجازات بشن
    • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
      0 0
      چند روزه که از شنیدن این خبر میگذره، هنوز از شدت ناراحتی خبر، خواب به چشمام نمیاد و کابوس می بینم.حتی تصور لحظه های عذاب اون پدر، آدم را تا مرز سکته میبره (فقط یک پدر میتونه حال اون پدر را درک کنه). احتمالا تونسته بودن حتی خودشون را تا نزدیک یه روستا هم برسونن...