عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۵ خردادماه

در این بسته خبری از برخورد قاطع شهرداری قدس با ساخت‌وساز غیرمجاز تا اتمام عملیات آسفالت معابر شهرک ناز فردیس و دو انتصاب در شهرداری ساری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اتمام عملیات آسفالت معابر شهرک ناز فردیس

مجتبی کیانی، مدیر منطقه یک شهرداری فردیس گفت: موضوع آسفالت از جمله دغدغه‌های همیشگی مردم بوده که در این راستا عملیات بهسازی، آسفالت ریزی و روکش آسفالت خیابان‌های اصلی و فرعی به منظور خدمت رسانی بیشتر به شهروندان و اهالی شهرک انجام شد.

تداوم عملیات پروژه مسیر ریلی متروی شاهین شهر اصفهان

فاز نخست پروژه مسیر ریلی متروی شاهین شهر – اصفهان با اعتبار ۵۹۰ میلیارد ریال در مسافتی حدود ۶ کیلومتر در حال اجرا است؛ در این فاز ۱۵۰۰ متر دیوار بتی، ۴ تقاطع، ۱ ایستگاه و عملیات‌هایی نظیر خاکبرداری، خاک‌ریزی، بستر سازی، قالب بندی و بتن ریزی حال انجام است.

هزینه نگهداری سگ‌های بدون صاحب پردیس

مرتضی همتی، شهردار پردیس گفت: عملیات زنده گیری، جمع آوری، واکسیناسیون و عقیم سازی سگ‌های بدون صاحب در پردیس با محاسبه هزینه‌های جانبی و انشعابات مرکز نگهداری هر ماه در حدود ۵۰۰ میلیون ریال برای شهرداری هزینه دارد.

برخورد قاطع شهرداری قدس با ساخت‌وساز غیرمجاز

مسعود مختاری، شهردار قدس ضمن توضیح درباره اثرات سو ساخت‌وساز غیراصولی و عواقب آن برای شهر و شهروندان، از برخورد قاطع شهرداری با متخلفان در امر ساخت و ساز غیرمجاز خبر داد.

برداشت چراغ‌های افقی تاب پیاده راه فردوسی

بهزاد ریحانی فرد، معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج تاکید کرد: برداشت چراغ‌های افقی تاب پیاده راه فردوسی و هرگونه تغییرات در این پیاده راه باید با مجوز دستگاه طراح، یعنی اداره کل راه و شهرسازی انجام می‌شود.

نصب پوسترهای انتخاباتی در شهر مهریز

امیرحمزه زارع‌زاده، شهردار مهریز از نصب پوسترهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در نقاط مشخص شده خبر داد.

دو انتصاب در شهرداری ساری

جواد طالبی، سرپرست شهرداری مرکز مازندران، در احکامی، مرتضی عطایی را به عنوان سرپرست شهرداری منطقه یک و محسن سروری را به سمت سرپرست شهرداری منطقه دو منصوب کرد.

پر کردن گودال در محله شکری بوشهر

به همت شهرداری بوشهر دو گودال در محله شکری شهر که تهدیدی برای منازل پیرامونی بود با بکارگیری لودر و کامیون‌های شهرداری پر و ایمن سازی شد.

تخفیف ۴۰ درصدی شهرداری گرگان برای پرداخت عوارض

مجید طاهری، معاون شهرسازی و معماری شهردار گرگان گفت: به منظور تشویق شهروندان برای پرداخت عوارض تا پایان تیرماه سال جاری ۴۰ درصد تخفیف در نظر گرفته است.

کد خبر 498633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.