گوشی سامسونگ گلکسی S۲۱ FE چه زمانی عرضه می‌شود؟+ مشخصات

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی سامسونگ گلکسی S ۲۱ FE در تاریخ ۱۹ آگوست وارد بازار خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی سامسونگ گلکسی S۲۱ FE به همراه گوشی‌های گلکسی Z Fold ۳ و Z Flip ۳ در تاریخ ۱۹ آگوست عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد که گوشی گلکسی S۲۱ FE جانشین گوشی گلکسی Note ۲۰ خواهد بود که سال گذشته در اختیار کاربران قرار گرفت.

مشخصات سامسونگ گلکسی S۲۱ FE

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی سامسونگ گلکسی S۲۱ FE حداقل در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز زیتونی و بنفش عرضه می‌شود. گوشی ذکر شده دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی دارای حسگر ۳۲ مگاپیکسلی است. یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی گوشی سامسونگ گلکسی S۲۱ FE قرار گرفته شده است که شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو هشت یا ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود.

گوشی سامسونگ گلکسی S۲۱ FE به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ SoC مجهز خواهد بود و با شش یا هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در اختیار کاربران همراه خواهد بود؛ البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه گوشی خود را افزایش دهند. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری چهار هزار و ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و به فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی نیز مجهز خواهد بود. علاوه بر این، انتظار می‌رود که گوشی ذکر شده از شارژ بی سیم و شارژ بی سیم معکوس نیز پشتیبانی کند.

کد خبر 498560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.