سقوط مرگبار کارگر به چاه ۲۰ متری+ عکس

سقوط کارگر جوان به چاه مرگ وی را در پی داشت.

فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره حادثه سقوط کارگر جوان به چاه ۲۰ متری، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۱:۲۵ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد که بلافاصله آتش نشانان راهی محل حادثه شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه ۲۴ و ۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان برای امدادرسانی اقدام کردند، اضافه کرد: نیروهای آتش‌نشانی در کمترین زمان خود را به محل حادثه که در روستایی دشتی در شرق اصفهان بود، رساندند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، افزود: کارگر جوان که تبعه افغان بود به دلیل شدت جراحات فوت کرد و تحویل عوامل اورژانس شد.

سقوط مرگبار کارگر به چاه ۲۰ متری+ عکس

حریق هولناک در کارگاه طلاسازی

وی با اشاره به حریق در کارگاه ذوب فلزات گرانبها، ادامه داد: این حادثه در ساعت ۱۹ روز گذشته به به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد که بلافاصله آتش نشانان از ایستگاه‌های ۹، ۴ و ۱۷ راهی محل حادثه در میدان امام علی شدند و با اطفا به موقع آتش از حریقی سنگین جلوگیری کردند.

سقوط مرگبار کارگر به چاه ۲۰ متری+ عکس

اطفا حریق خودرو در پمپ بنزین

کاوه آهنگران با اشاره به حادثه حریق خودرو در ورودی پمپ بنزین خیابان باهنر، افزود: این حادثه در ساعت ۱۳ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد که بلافاصله آتش نشانان از ایستگاه ۱۶ راهی محل حادثه شدند که کارگر پمپ بنزین آتش را با دستگاه پودر و گاز اطفا کرده بود.

سقوط مرگبار کارگر به چاه ۲۰ متری+ عکس

کد خبر 498472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.