مهاجری: جلیلی به دنبال امتیازگیری از رئیسی است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: بخشی از طرفداران سعید جلیلی اشخاص ارزشمندی هستند که هنوز با سازوکارهای سیاسی آشنا نیستند؛ در حالی که جلیلی به خوبی با سازوکارهای سیاسی آشنا بوده و در حال امتیازگیری از رئیسی و جبهه پایداری است.

محمد مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد احتمال انصراف سعید جلیلی از عرصه انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: جبهه پایداری طی سال‌های اخیر و به ویژه در انتخابات مجلس یازدهم نشان داده که جریان سیاسی کاسبی است.

وی افزود: به نظر می‌رسد تعلل امروز سعید جلیلی در انصراف از کارزار انتخاباتی به دلیل سهم خواهی‌اش در دولت ابراهیم رئیسی بوده و قطعاً طی روزهای آینده جلیلی به نفع ابراهیم رئیسی کنارگیری خواهد کرد.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: سبد رأی سعید جلیلی حدود ۲ میلیون است که طی روزهای اخیر در حال ریزش است؛ بهتر است جلیلی به نفع ابراهیم رئیسی کنارگیری کند در همین راستا به‌نظر می‌رسد زاکانی و قاضی زاده هاشمی نیز در هفته‌های پایانی تا انتخابات به نفع جلیلی صحنه انتخابات را ترک کنند.

مهاجری ادامه داد: بخشی از طرفداران سعید جلیلی اشخاص ارزشمندی هستند که هنوز با سازوکارهای سیاسی آشنا نیستند در حالی که جلیلی به خوبی با سازوکارهای سیاسی آشنا بوده و در حال امتیازگیری از رئیسی و جبهه پایداری است.

کد خبر 497977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.