ساعت‌های هوشمند هواوی Watch 3 و Watch 3 Pro چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت هواوی قصد دارد ساعت‌های هوشمند جدید خود را امروز در بازار چین معرفی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی امروز محصولات جدید خود مانند تبلت‌های MatePad و ساعت‌های هوشمند Watch 3 را معرفی خواهد کرد. هفته گذشته تصاویری از ساعت هوشمند ذکر شده منتشر شده است که بعضی از ویژگی‌های مهم آن را نشان می‌دهد. این ساعت در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای کلاسیک در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

رندرهای منتشر شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند هواوی Watch 3 جایگزین Watch 2 در نظر گرفته شده است. ساعت هوشمند هواوی Watch 2 در سال ۲۰۱۷ وارد بازار شد. ساعت هوشمند هواوی Watch 3 دارای صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی AMOLED گرد با رزولوشن ۴۶۶ * ۴۶۶ پیکسل و تراکم پیکسلی 326ppi است. در لبه سمت راست محصول ذکر شده یک کلید گرد و یک کلید تخت مشاهده می‌شود. کاربران می‌توانند از این ساعت هوشمند به عنوان یک دستگاه مستقل برای برقراری تماس صوتی استفاده کنند.

ساعت هوشمند هواوی Watch 3 به پردازنده Hi6262 و سیستم عامل HarmonyOS مجهز است. اطلاعات منتشر شده در مورد این محصول نشان می‌دهد که از برنامه‌های شخص سوم (Third party apps) پشتیبانی می‌کند. گجت پوشیدنی جدید شرکت هواوی با دو گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. وزن این گوشی ۵۴ گرم است و از Wi-Fi، LTE و GPS پشتیبانی می‌کند.

به نظر می‌رسد که این ساعت دارای یک شاسی فولاد ضد زنگ است و در برابر آب مقاوم است. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول منتشر نشده است علاوه بر این هنوز مشخص نیست که آیا ساعت هوشمند هواوی Watch 3 Pro نسبت به Watch 3 ویژگی‌های متفاوتی داشته باشد؟

کد خبر 497976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.