کرونا مشکلات مختلفی برای خانواده‌ها ایجاد کرده است

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ایام کرونا مشکلات و مسائل مختلفی را برای خانواده‌ها ایجاد کرده است و تقاضای آموزش بالا رفته است.

به گزارش ایمنا، اعظم کریمی بعدازظهر سه شنبه در جمع مدیران مراکز مشاوره استان کرمان با اشاره به اینکه هدف اصلی این نشست، بررسی مسائل و مشکلات مراکز مشاوره است، افزود: در دو سال و نیم گذشته تلاش کردیم هویت این مراکز مشاوره را به آنها برگردانیم.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های مشاوره و مهارت افزایی خوبی برای مدیران مراکز مشاوره برگزار شده است، بیان داشت: یکی از رویکردهای ما معرفی اساتید مطرح استان‌ها بود که علی رغم متخصص بودن، اما متأسفانه شناخته شده نبودند که نتیجه خوبی هم گرفتیم.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان این مطلب که ایام کرونا مشکلات و مسائل مختلفی را برای خانواده‌ها ایجاد کرده است و تقاضای آموزش بالا رفته است، اظهار کرد: بحث مشاوره رایگان را به طرف مراکز مشاوره برده‌ایم که باعث تعامل بیشتر مراکز مشاوره و اداره ورزش و جوانان شده است.

وی با اشاره به اینکه فقدان مهارت میان غالب افرادی که تازه ازدواج می‌کنند، وجود دارد و موجب شکل‌گیری مشکلات جدی تری در میان خانواده‌ها می‌شود، افزود: عدم مراجعه و یا نبود رویکرد مثبت به مراکز مشاوره از دیگر مسائل موجود در این حوزه است که باید در این زمینه فرهنگ سازی لازم انجام شود.

کریمی اظهار کرد: یکی از مسائل موجود در مراجعه افراد به مراکز مشاوره، پرداخت هزینه است که در این زمینه در حال پیگیری و تأمین اعتبار هستیم.

منبع: مهر
کد خبر 497901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.