مهار آتش سوزی در ساختمان ۴ طبقه مسکونی در شیراز+ عکس

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه مسکونی در میدان معلم شیراز، صبح امروز بر اثر بی‌احتیاطی ساکنان دچار آتش سوزی شد.

محمدهادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساعت ۱۱:۰۸ امروز در پی تماس کارگران ساکن در یک ساختمان تازه ساخت با سامانه ۱۲۵ و گزارش وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی اعلام شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی، آتش نشانان ایستگاه‌های ۴، ۵ و ۲۰ به همراه خودروی نردبان و خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه واقع در میدان معلم رهسپار شدند.

وی افزود: بنا بر اظهار آتش نشانان اعزامی، آتش سوزی از یک اتاق ۱۶ متری در یکی از واحدهای مسکونی در بالاترین طبقه یک ساختمان چهار طبقه مسکونی بر اثر نشتی گاز از سیلندر ۱۱ کیلویی در مجاورت شعله باز اتفاق افتاد.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز تصریح کرد: آتش نشانان همراه با تجهیزات خاموش کننده به سرعت خود را به طبقه چهارم ساختمان رسانده و با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی به مقابله با شعله‌های آتشی که از قسمت تراس و پنجره به بیرون زبانه می‌کشید مشغول شده و توانستند آتش را مهار کرده، همچنین از گسترش بیشتر آن به اطراف جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: همزمان گروه امداد و نجات آتش نشانی با ایمنی کامل و بستن دستگاه تنفسی در داخل ساختمان مسکونی به جست و جوی گرفتار شدگان احتمالی پرداختند، اما خوشبختانه همه کارگران از ساختمان خارج شده بودند، این آتش سوزی تلفات جانی و مصدوم نداشت.

مهار آتش سوزی در ساختمان ۴ طبقه مسکونی در شیراز+ عکس

کد خبر 497851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.