تذکر ۵ عضو شورای شهر به شهردار تهران

۵ عضو شورای شهر تهران نسبت به اخذ هزینه فرانشیز بیمه از کارکنان شهرداری تهران به شهرداری تذکر دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت نظری در تذکری مشترک با چهار عضو شورای شهر تهران از دریافت هزینه اضافی از افراد تحت پوشش بیمه خدمات درمانی شهرداری انتقاد کرد.

عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: مدتی است که بیماران تحت پوشش بیمه خدمات درمانی شهرداری تهران، هنگام مراجعه به مراکز درمانی مبلغی بیشتر را تحت عنوان فرانشیز بیمه پرداخت می‌کنند و همین موضوع سبب نارضایتی شمار قابل‌توجهی از کارکنان شهرداری تهران شده است تا جایی که بسیاری با مراجعه به اعضای شورا مراتب اعتراض خود نسبت به این تصمیم را اعلام کرده‌اند.

وی با بیان این که این اقدام در حالی انجام شده که پیش از این، مبلغ مربوط به فرانشیز از سوی خود شهرداری تهران پرداخت شده و هزینه و بار اضافی، ولو به مقدار کم بر بیماران تحمیل نمی‌شد گفت: جای تعجب است که در شرایط اقتصادی کنونی، چرا شهرداری تهران تصمیم به انجام این کار گرفته و هزینه‌ای اضافی را بر روند درمان پرسنل خود تحمیل کرده است.

نظری ادامه داد: تبصره سی‌ام بودجه سال ۱۴۰۰، هرگز الزام و اجباری برای شهرداری ایجاد نکرده و بی‌تردید شورا با این کج سلیقگی در انتخاب زمان اجرا و نیز افزایش فشار اقتصادی، آن‌هم در اوج پاندمی کرونا همراه نیست.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: به شهردار تهران و معاونت مربوطه تذکر می‌دهیم که روند دریافت فرانشیز از بیماران تحت پوشش بیمه خدمات درمانی شهرداری متوقف شده و این رویه به حالت قبل بازگردد.

به گزارش ایمنا، این تذکر به امضای حجت نظری، الهام فخاری، محمد سالاری، محمد علیخانی و حسن خلیل‌آبادی رسیده است.

کد خبر 497733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.