مچ بند هوشمند Honor Band 6 به زودی عرضه می‌شود

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت آنر قصد دارد به زودی مچ بند هوشمند جدید خود را وارد بازار کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت آنر در ماه نوامبر سال گذشته مچ بند هوشمند Honor Band 6 را در چین معرفی کرد و در ماه مارچ سال جاری نیز به صورت جهانی رونمایی شد. مچ بند هوشمند Honor Band6 دارای صفحه نمایش ۱.۴۷ اینچی AMOLED است، نام برند آنر در لبه ست چپ محصول قرار گرفته است در حالی که یک کلید قرمز رنگ در لبه سمت راست تعبیه شده است.

شرکت سازنده ادعا کرده است که باتری ردیاب سلامتی Honor Band 6 به مدت بیش از ۱۴ روز شارژدهی دارد و در صورتی که کاربران استفاده سنگینی از آن داشته باشند مدت زمان شارژدهی به ۱۰ روز کاهش پیدا می‌کند. به نظر می‌رسد که محصول ذکر شده به فناوری شارژ سریع مغناطیسی مجهز خواهد بود به طوری که تنها با ۱۰ دقیقه شارژ کردن باتری مچ بند هوشمند آنر می‌توان بیش از سه روز از آن استفاده کرد.

مچ بند هوشمند Honor Band 6 به ردیاب اکسیژن خون SpO2 حسگر سنج ضربان قلب ۲۴ ساعته و ردیاب خواب مجهز است و می‌تواند از ۱۰ نوع ورزش حرفه‌ای پشتیبانی کند. علاوه بر این گجت ذکر شده قادر است فعالیت‌هایی مانند قدم زدن، دویدن، استفاده از ماشین قایق‌رانی و دستگاه الپتیکال را به صورت خودکار تشخیص می‌دهد.

این گجت در سه رنگ زیبای مشکی Meteorite، خاکستری Sandstone و صورتی Coral در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. مچ بند هوشمند Honor Band 6 با قیمت تقریباً ۳۵ دلار وارد بازار چین خواهد شد در حالی که قیمت این محصول در بازار جهانی ۶۱ دلار خواهد بود. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این گجت در بازار هند منتشر نشده است.

https://www.gizmochina.com/2021/06/01/honor-band-6-india-launch-soon-as-features-emerge-on-flipkart/

کد خبر 497715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.