ناظم زاده: جبهه اصلاحات ایران از مهرعلیزاده و همتی حمایت نمی کند

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان گفت: به دلیل اینکه مهرعلیزاده و همتی جزء کاندیداهای پیشنهادی احزاب عضو جبهه اصلاحات نبودند، این جبهه از آنها حمایت نخواهد کرد.

علی ناظم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون احتمال حمایت اصلاح طلبان از کاندیداهای انتخاباتی اظهار کرد: جبهه اصلاحات ایران پیش از آغاز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد که اصلاح طلبان تنها از کاندیداهایی حمایت خواهند کرد که ضمن ارائه برنامه‌های خود مورد تأیید اعضای جبهه اصلاحات ایران قرار گرفته باشند؛ مهرعلیزاده و همتی هیچ کدام برنامه‌های خود را در جبهه اصلاحات ایران مطرح نکردند.

وی افزود: به نظر می‌رسد به دلیل این که مهرعلیزاده و همتی جز کاندیداهای پیشنهادی احزاب عضو جبهه اصلاحات نبودند، این جبهه از آنها حمایت نخواهد کرد.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان ادامه داد: علیرغم این که برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ممکن است شعارهای اصلاح‌طلبانه سر دهند و تمایل دارند مورد حمایت جبهه اصلاحات قرار بگیرند، اما بعید است که جبهه اصلاحات در نداشتن حمایت از مهرعلیزاده و همتی تحدید نظر کند.

ناظم زاده خاطرنشان کرد: ممکن است برخی احزاب اصلاح طلب تصمیم بگیرند به صورت مستقل از مهرعلیزاده حمایت کنند، اما این موضوع به منزله حمایت جبهه اصلاحات ایران نیست.

کد خبر 497667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.