گرمای شدید این هفته مشهد بر فضای سبز تاثیر گذار است

شهردار مشهد گفت: روزهای بسیار گرمی رو می‌گذرانیم؛ از دردسرهایی که ضعف مدیریت و سرمایه گذاری در صنعت برق برای همه ی ما ایجاد کرده و البته این دردسرها برای مدیریت شهری خیلی بیشتر از شهروندان است که بگذریم، گرمای این هفته به شدت فضای سبز رو تحت تأثیر قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا کلائی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"همشهریان خوبم، سلام

داریم روزهای بسیار گرمی رو می‌گذرونیم؛ از دردسرهایی که ضعف مدیریت و سرمایه گذاری در صنعت برق برای همه مون ایجاد کرده و البته این دردسرها برای مدیریت شهری خیلی بیشتر از شهروندان هست که بگذریم، گرمای این هفته به شدت فضای سبز رو تحت تأثیر قرار میده. حتماً شما عزیزان هم قبول دارید که درختان ریه شهر ما هستند و مایه زیست‌پذیر شدن، اگر آسیب ببینند واقعاً زندگی همه مون تحت تأثیر قرار می‌گیره.

من و همکارانم در شهرداری مشهد تمام تلاش خودمون رو می‌کنیم تا تمهیدات لازم رو برای آسیب ندیدن فضای سبز شهر که یکی از ویژگی‌های مثال زدنی و برند شهر مشهد در کشور بوده، فراهم کنیم. این کار به‌ویژه در کمربند سبز جنوب به شدت حائز اهمیت هست، این‌ها رو عرض کردم که یک درخواست بسیار جدی ازتون داشته باشم.

لطفاً مراقب درختان و گیاهانی که در محل سکونت یا کارتون هست باشید. درخت‌های داخل کوچه یا حیاط و محوطه خونه‌تون؛ ما سعی می‌کنیم آبیاری و مه‌پاشی شبانه رو برای فضای سبز شهر انجام بدیم.

از شما هم خواهش می‌کنم که این کار رو برای درختان و گیاهان‌تون انجام بدید تا انشاالله با کمک هم بتونیم این گرمای بالای چهل درجه رو در روزهای آینده بگذرونیم.

پی نوشت: مراقب کودکان و سالمندان هم باشید که در ساعات گرم در معرض آفتاب و گرمای شدید قرار نگیرند. "

 گرمای شدید این هفته مشهد بر فضای سبز تاثیر گذار است

کد خبر 497642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.