اقامت رایگان در لاتزیو ایتالیا برای رونق گردشگری

مقامات کلانشهر لاتزیو در ایتالیا، با ارائه خدمات بیشتر در هتل‌ها و سایر مراکز شهر، زمینه را برای اقامت طولانی‌تر گردشگران فراهم می‌آورند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مقامات ارشد لاتزیو طی برگزاری جلسات پی در پی، بالاخره در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کردند که به زودی زمینه‌های لازم را برای رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری فراهم خواهند آورد به این امید که بخشی از زیان‌های ناشی از شیوع بیماری کووید -۱۹ در این بخش را جبران کنند. البته اغلب تصمیمات آن‌ها در دوران پساکرونا پیاده خواهد شد تا گردشگران با امنیت خاطر تمام از امکانات شهر برخوردار شوند.

تمام گردشگرانی که پس از پایان پاندمی کرونا به لاتزیو سفر کنند، می‌توانند به طور رایگان شب‌های بیشتری را در هتل‌های سراسر شهر به سر برند. البته این افراد باید از قبل و به صورت اینترنتی، میزان اقامت خود را در هتل‌ها رزرو کنند تا در هنگام سفر، با ظرفیت تکمیل اتاق‌ها مواجه نشوند.

شورای شهر لاتزیو مسئولیت پرداخت هزینه هتل‌ها را به عهده گرفته و در حال حاضر، مبلغ ۱۰ میلیون یورو برای این هدف به صندوق ذخیره شهر واریز کرده است. مقامات لاتزیو دو فرمول کلی برای رایگان‌سازی هتل‌های سراسر شهر در نظر گرفته‌اند؛ فرمول اول ۱+۳ نام دارد که به موجب آن، افرادی که سه شب را با پرداخت وجه نقد در یکی از هتل‌های شهر سپری کنند، قادر خواهند بود شب دیگر را نیز به صورت رایگان در آنجا بگذرانند. فرمول بعدی ۲+۵ است، که بر اساس آن، مسافران خارجی با پنج روز اقامت در یک هتل، دو روز دیگر نیز از امکانات و اقامت رایگان آن بهره‌مند می‌شوند.

البته شهردار لاتزیو از اقدامات بیشتر برای جذب گردشگران به سمت شهر خبر داده و ادعا کرده است خدمات تفریحی و رفاهی نیز در برنامه کار رایگان‌سازی سفر قرار دارد که البته هیچ اشاره‌ای به جزئیات این تصمیم نشده است.

اقامت رایگان در لاتزیو ایتالیا برای رونق گردشگری

کد خبر 497594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.