گیلان میزبان دومین کنفرانس انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری

پارک علم و فناوری گیلان در مجمع عمومی عادی انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران با اکثریت آرا به عنوان میزبان دومین کنفرانس ملی انجمن انتخاب شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری گیلان، پس از انتشار فراخوان در خصوص اعلام آمادگی پارک‌ها و مراکز رشد برای میزبانی کنفرانس سال آینده و پخش تیزر تبلیغاتی در مجمع عمومی سه پارک علم و فناوری قزوین، گیلان و یزد درخواست میزبانی داشته‌اند و پارک علم و فناوری گیلان پس از کسب حداکثر آرا از اعضای مجمع به عنوان میزبان کنفرانس سال آتی انتخاب شد.

بر اساس این گزارش، به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در زمان حاضر تاریخ دقیق دومین کنفرانس مشخص نبوده و عنوان کنفرانس نیز در جلسه هیئت مدیره‌ای که به همین منظور تشکیل می‌شود؛ تعیین می‌شود.

چشم‌انداز انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران تبدیل انجمن به معتبرترین مرکز غیردولتی ارائه خدمات به نهادهای حامی نوآوری ارزیابی سیاست‌ها و برنامه‌های مراکز سیاست‌گذار قانونگذار و اجرایی در حوزه پارک‌های علم و فناوری مراکز رشد، مراکز نوآوری و اقتصاد دانش بنیان ایران است.

گفتنی است از جمله اهداف دومین کنفرانس انجمن علمی پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد ایران، می‌توان به شبکه‌سازی فعالان حقیقی و حقوقی حوزه نوآوری و فناوری اشاره کرد.

کد خبر 497592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.