۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
قرارداد موراتا تمدید می‌شود

مهاجم اسپانیایی یوونتوس فرصت خواهد داشت تا یک فصل دیگر در جمع بیانکونری بماند تا شاید بتواند اعتماد سرمربی جدید این تیم را برای آینده جلب کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، آلوارو موراتا، مهاجم بیست و هشت ساله اتلتیکو مادرید که سال گذشته به صورت قرضی به یوونتوس پیوسته بود، توانسته سران این باشگاه را برای تمدید حضور قرضی خود متقاعد کند و به این ترتیب یک فصل دیگر در جمع تورینی ها خواهد ماند.

باشگاه یوونتوس که به تازگی آلگری را دوباره به این تیم برگردانده، تصمیم گرفته است که موراتا را در ترکیب تیمش نگه دارد تا شاید این بازیکن بتواند خودش را به سرمربی جدید تیم ثابت کرده و ماندنش در یوونتوس را دائمی کند. موارتا پیش از این نیز در یوونتوس بازی کرده اما در دوراهی بین یووه و رئال، این بازیکن راهی مادرید شد.

تمدید یک ساله قرارداد قرضی موراتا نزدیک به ده میلیون یورو برای یوونتوس هزینه خواهد داشت که با توجه به شرایط بازار نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا، آنچنان رقم بالایی برای حفظ یک بازیکن مهاجم برای حضور در ترکیب اصلی نیست و یووه احتمالاً به دنبال استفاده حداکثری از فرصتی است که برایش پیش آمده است.

این روزها صحبت‌هایی در خصوص جدایی رونالدو از ترکیب یوونتوس نیز شنیده می‌شود و به همین دلیل، ماندن موراتا در تورین می‌تواند شرایط پایا تری را برای بانوی پیر رقم بزند. در صورت جدایی رونالدو از جمع بیانکونری، موراتا نیز فرصت بیشتری برای نمایش توانمندی‌هایش خواهد داشت.

کد خبر 497572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.