بی اعتمادی باعث جدایی زیدان از رئال مادرید شد

زیدان با نامه‌ای با سرگشاده از باشگاه رئال مادرید خداحافظی کرد و صحبت‌هایی را نیز علیه مدیریت این باشگاه انجام داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، جدایی زین‌الدین زیدان از باشگاه رئال مادرید دیگر قطعی شده و این مربی فرانسوی صریحاً اعلام کرده است که به دلیل بی اعتمادی‌ها تمایلی برای ادامه کار با پایتخت‌نشینان اسپانیایی ندارد و ترجیح می‌دهد از جمع آن‌ها جدا شود.

زیدان که با باشگاه رئال مادرید هم در جایگاه بازیکن و هم در جایگاه مربی به افتخارات بسیاری دست یافت، حالا از شرایطش در این تیم ابراز نارضایتی کرده و دلیل جدایی از مادریدی‌ها را بی احترامی و بی اعتمادی از سوی مدیران این باشگاه عنوان کرده است.

سرمربی فرانسوی سابق رئال مادرید در پیام خداحافظی سرگشاده خود گفته: از مربیگری خسته نیستم اما مایلم از جمع رئال مادرید جدا شوم. زمانی که در سال ۲۰۱۸ اینجا را ترک کردم افتخارات زیادی را به دست آورده بودم و روزهای خوبی را سپری کردم ولی اکنون شرایط متفاوت است. دلیل جدایی من از باشگاه این است که احساس می‌کنم نه اعتماد کافی به من وجود دارد و نه برای ساختن آینده‌ای بهتر حمایت کافی را دریافت خواهم کرد.

وی ادامه داد: درست است که باشگاه رئال مادرید بسیار بزرگ است و البته شرایط فوتبال همیشه ثابت بوده، با این حال من هم همیشه روحیه برنده‌ای داشته‌ام. مسئله این نیست که شما توقع داشته باشید با شکست خوردن باز هم بمانید، می‌دانم که اوضاع در این باشگاه چگونه است اما مهم‌تر از مسائل داخل زمین، احساسات افراد است و من فکر می‌کنم که باشگاه در درک احساسات من ناتوان بوده است.

زیدان خاطرنشان کرد: در اینجا من جام‌های بسیاری را کسب کردم و روزهای خوبی را به همراه بسیاری از افراد نزدیک به تیم سپری کردیم اما من انتظار دارم به خاطر آنچه به دست آوردم به من احترام گذاشته شود. ترجیح می‌دادم که رابطه‌ام با باشگاه و مدیران تیم در طی چند ماه گذشته به شکل دیگری رقم می‌خورد. این طور نیست که به دنبال برخوردهای خاصی بوده باشم، تنها انتظارم بیشتر بود.

اسطوره سابق تیم ملی فرانسه افزود: به خاطر همین دلایل است که برخورد کردن با رسانه برای من سخت شده است. روزهای سختی را با تیم پشت سر گذاشتیم و هر بار که پس از یک شکست رسانه‌ها از اخراج من صحبت می‌کردند، احساس می‌کردیم که یک فضای نامناسب شکل گرفته و پیام‌هایی که از مدیریت باشگاه به بیرون درز می‌کرد، کاملاً روی عملکرد تیم ما اثر می‌گذاشت.

به این ترتیب زین‌الدین زیدان به صورت رسمی با رئال مادرید خداحافظی کرد و مشخص نیست که آیا در آینده دوباره مسیر او با این باشگاه یکی شود یا خیر. لوس بلانکوس نیز باید به دنبال یک سرمربی جدید بگردد تا جایگزین زیدان شود.

کد خبر 497551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.