ایربادز بی سیم جدید سونی چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت سونی اخیرا تصاویری از محصول جدید خود به نام ایربادز بی سیم WF-100XM4 را منتشر کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اطلاعات ارائه شده از ایربادز بی سیم سونی WF-100XM4 نشان می‌دهد که این محصول به فناوری حذف نویز (Noise Cancelling) و پردازشگر V1 مجهز خواهد بود. حذف صدا در این مدل ایربادز با استفاده از ماژول‌های کاهش صدای دوگانه بیرونی و درونی اتفاق می‌افتد. به نظر می‌رسد که این محصول بی سیم است و از قابلیت اتصال با وضوح بالا نیز برخوردار است.

کیفیت صدای بسیار خوب ایربادز سونی WF-100XM4 باعث می‌شود که صحبت کردن با آن تجربه‌ای لذت بخش باشد. ایربادز ذکر شده از فناوری هدایت استخوانی بهره‌مند شده است هدایت استخوانی یا القای استخوانی فناوری است که بر پایه ارتعاشات از طریق استخوان جمجمه صدا را به گوشی داخلی منتقل می‌کند. ایربادز بی سیم سونی WF-100XM4 با دستیارهای صوتی الکسا و گوگل اسیستنت سازگاری دارد و فرمان‌های صوتی آن‌ها را اجرا می‌کند.

محصول ذکر شده گواهینامه IPX4 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب مقاوم است. شرکت سازنده ادعا کرده است که با هر بار شارژ ایربادز جدید سونی می‌توان به مدت بیشتر از هشت ساعت از آن استفاده کرد، البته کاربران با استفاده از کیس شارژ ایربادز می‌توانند برای یک روز کامل از ایربادز استفاده کنند. ایربادز بی سیم شرکت سونی از فناوری شارژ سریع با استفاده از پورت USB-C پشتیبانی می‌کند.

شرکت سونی تا کنون اطلاعات بیشتری در مورد ایربادز بی سیم خود و قیمت آن منتشر نکرده است، اما به نظر می‌رسد که این محصول در دو رنگ وارد بازار می‌شود و زمان عرضه آن نیز نزدیک است. انتظار می‌رود که قیمت ایربادز بی سیم سونی WF-100XM4 از نسل‌های پیشین خود بیشتر است.

کد خبر 497464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.