شجاعت (Bravey) اثر الکسی پاپاس

نویسنده در کتاب "شجاعت"، خاطرات صادقانه خود را از زندگی پر و پیچ خم روایت می‌کند و در آن نشان می‌دهد که چگونه سخت‌ترین لحظات زندگی از مرگ مادرش به دلیل خودکشی تا افسردگی پس از المپیک به او انگیزه زندگی می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، "الکسی پاپاس" (Alexi Pappas)، قهرمان بازی‌های المپیک، بازیگر ، فیلمساز و نویسنده آمریکایی است. او هر آنچه را که در مورد اطمینان ، اعتماد به نفس ، سلامت روان، پذیرفتن درد و دستیابی به آرزوها آموخته است در نوشته‌های خود به اشتراک می‌گذارد و نسبت به زندگی، نگاه بدون محدودیت دارد که او را به انجام کارهای مختلف و گاهی متضاد در زندگی می‌کشاند.

او در کتاب "شجاعت"، خاطرات صادقانه خود را از زندگی پر و پیچ خم روایت می‌کند و در آن نشان می‌دهد که چگونه سخت‌ترین لحظات زندگی از مرگ مادرش به دلیل خودکشی تا افسردگی پس از المپیک به او انگیزه زندگی می‌دهد.

این بازیگر و نویسنده آمریکایی با فیلم‌های Tracktown (2016), Olympic Dreams (2019) و Tall as the Baobab Tree (2012) شناخته شد به شهرت دست یافت و در بین مخاطبان محبوبیت زیادی پیدا کرد.

تغییر مسیر زندگی و قهرمان شدن

هنگامی که الکسی پاپاس چهار ساله بود، مادرش خودکشی کرد و این موضوع مسیر زندگی او را به شدت تغییر داد.

هنگامی که پدر او به دنبال راهی برای مشغول نگه داشتن دختر داغ دیده‌اش، او را در تیم‌های ورزشی ثبت نام کرد، زنان ورزشکار اولین زنانی بودند که پاپاس آنها را تحسین می‌کرد و در نتیجه او به دختری تبدیل شد که رویایی جز قهرمان بازی‌های المپیک شدن نداشت و با وجود سختی‌ها و مشقت‌های این راه به آرزوی خود ادامه داد و از نظر روحی و جسمی کار سختی را پشت سر گذاشت و اجازه نداد هیچ چیزی مانع رسیدن او به هدفش شود. او برای نخستین بار در سال ۲۰۱۶ به عنوان دونده زن به بازی‌های المپیک راه یافت.

از نظر پاپاس، شجاعت یک فرآیند درونی است و تماماً به احساس و ایمانی بر می‌گردد که نسبت به خود دارید. او با خوشبینی با موانع روبرو می‌شود و لحظات تاریک را به اندازه موفقیت در روند زندگی خود مهم می‌داند.

وی می‌گوید:

مثل یک فرد شجاع دوندگی کن

مثل نوزاد بخواب

مثل یک دیوانه رؤیاپردازی کن

کد خبر 497349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.