آتش نشانی کوشک به زودی تجهیز خواهد شد

شهردار کوشک گفت: با توجه به این که شهر کوشک با داشتن بیش از هزار باغ به باغ شهر معروف است و معمولا باغات به سبب اشتعالزایی درختان در خطر است نیاز به تجهیزات کامل‌تر برای آتش نشانی شهر احساس می‌شود.

مجید قربانی رنانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به رونمایی از لباس‌های استاندارد ویژه آتش‌نشانان اظهار کرد: به‌روزرسانی لباس‌های استاندارد برای آتش‌نشانی شهر کوشک برای حفظ سلامت آنها یکی از دغدغه‌های اصلی بود که پس از همراهی اعضای شورای شهر محقق شد.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان برای خدمت به مردم به آب و آتش می‌زنند و بدون هیچ چشم داشتی در سخت‌ترین لحظات زندگی افراد کمک می‌کنند.

شهردار کوشک با بیان این که یکی از دغدغه‌های دیگر اعزام سریع نیرو به محل وقوع حوادث بوده است، گفت: پیش از این خودروهای آتش نشانی نمی‌توانستند وارد کوچه‌های باریک شهر شوند به همین دلیل اقدام به خرید یک دستگاه موتورسیکلت با تجهیزات کامل آتش‌نشانی کرده‌ایم تا سرعت اجرای عملیات نیروهای آتش نشانی بیشتر شود همچنین در حوادثی که نیاز به ماشین آتش نشانی نیست، موتورسیکلت به مکان مورد نظر اعزام شود.

وی افزود: با توجه به این که شهر کوشک با داشتن بیش از هزار باغ به باغ شهر معروف است و معمولاً باغات به سبب اشتعال زایی درختان در خطر قرار دارد نیاز به تجهیزات کامل‌تر برای آتش نشانی شهر احساس می‌شود که این امر در آینده و با کمک اعضای شورای شهر تحقق پیدا می‌کند.

شهردار کوشک تاکید کرد: این آتش نشانی به سبب نزدیک بودن به شهرهای اصفهان، خمینی شهر، اصغرآباد، درچه و کهریزسنگ همیشه باید این آمادگی را داشته باشد تا نیروهای خود را برای همکاری به مکان‌های مختلفی که دچار حادثه شده اند اعزام کند.

قربانی رنانی خاطر نشان کرد: از شهروندان کوشک می‌خواهیم تا نکات ایمنی مورد نظر را رعایت کنند که شاهد بروز حوادث ناگواری نباشیم.

کد خبر 497309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.