برخورد دلخراش تاکسی با گاردریل‌ها

بی‌توجهی به مسیر جلو باعث تصادف و ورود گاردریل‌های میانی بزرگراه امام علی (ع) تهران به داخل بدنه تاکسی پژو شد زیرا پس از ترمز شدید به داخل گاردریل‌ها رفت و در همانجا متوقف شد و راننده دچار آسیب شدید شد.

به گزارش ایمنا، رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت از برخورد پژو تاکسی با گاردریل‌ها و وارد شدن آن‌ها به داخل اطاق و بدنه این خودرو در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

اسماعیل احسان پور اظهار کرد: در ساعت ۹:۰۰ در پی رصد دوربین‌های کنترل ترافیک از محدوده‌های معابر پایتخت مبنی بر یک فقره برخورد شدید تاکسی پژو با گاردریل‌های بزرگراه امام علی (ع) علی، بلافاصله گشت تصادفات منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه تاکسی پژو به علت سرعت بالا و بی‌توجهی به مسیر جلو به شدت با گاردریل‌های میانی بزرگراه امام علی (ع) برخورد کرده که این گاردریل‌ها به داخل بدنه و اطاق این پژو وارد شده و باعث بروز خسارات شدیدی بر آن شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: به دلیل تصادف در این محدوده شاهد بار ترافیکی سنگینی در محل ایجاد بودیم.

وی خاطرنشان کرد: با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده پژو توسط نیروهای اورژانس به نزدیک ترین محل درمانی منتقل شد.

احسان پور گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده پژو اعلام کرده است.

وی ادامه داد: افراد باید هنگام رانندگی تمام حواس خود را به رانندگی بسپارید و با سرعت مطمئن حرکت و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنند.

منبع: رکنا

کد خبر 497215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.