واکسیناسیون ۶۵ ساله ها از هفته آینده

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا گفت: تا امروز ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار دُز واکسن تزریق شده است. واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال و جا مانده‌ها این هفته تکمیل می‌شود و هفته آینده بالای ۶۵ ساله‌ها فراخوانده می‌شوند.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا رئیسی در اینستاگرام خود نوشت:

"تا امروز ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار دُز واکسن تزریق شده است. واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال و جا مانده‌ها این هفته تکمیل می‌شود و هفته آینده بالای ۶۵ ساله‌ها فراخوانده می‌شوند. از ۱۲ ظهر چهارشنبه ۱۲ خرداد تا ۱۲ ظهر دوشنبه ۱۷ خرداد سفر استانی ممنوع است. ابتلاء در برخی از نقاط بوشهر، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمانشاه افزایش یافته است. واکسیناسیون افراد دارای بیماری‌های خاص از تیرماه تاکنون ۱۹ پایگاه خودرویی واکسیناسیون راه اندازی شده و همه مراکز استان‌ها نیز به دنبال راه اندازی این مراکز هستند. رکورد واکسیناسیون ما ۲۰۰ هزار دُز در روز بوده که در صورت تأمین واکسن، قابل افزایش تا ۳۰۰ هزار دُز است. تلاش برای واکسیناسیون معلمان و اساتید دانشگاه برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از همه افراد بالای ۷۰ سال که تاکنون برای واکسیناسیون با آنان تماس گرفته نشده، می‌خواهیم در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند. ظرفیت تزریق واکسن به روزی ۳۰۰ هزار واکسن رسیده است.

امیدواریم تا پایان خردادماه واکسیناسیون افراد سالمند تمام شده و از تیر ماه واکسیناسیون بیماران خاص مانند بیماران دیالیزی، افراد مبتلا به سرطان، هموفیلی‌ها، بیماران تالاسمی و پیوند عضو را آغاز کنیم. "

واکسیناسیون ۶۵ ساله ها از هفته آینده

واکسیناسیون ۶۵ ساله ها از هفته آینده

کد خبر 497140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 0
    فقط دروغ بخدا ما خسته شدیم شما خسته نشدید
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    1 0
    الان یک ماه است ک هفته اینده کدام هفته دروغ بس است
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    0 0
    ترکیه را نگاه کنید به این میگن واکسن زدن شما قطره چکانی میکنید واکسن نمیزنید