پیش‌بینی بورس فردا ۹ خردادماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار فردا نیز مثبت باشد و شاخص رشدی بین ۱۵ تا ۳۰ هزار واحد را ثبت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا_ یکشنبه ۹ خردادماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: بسیاری از فعالین بازار وقتی امروز بازار را مشاهده کردند توقع چنین قدرت تقاضای را نداشتند، یعنی از روزهای قفل صف فروش در ۷۰ درصد بازار رسیدیم به صف خریدهای سنگین. این موضوع بسیار جای خوشحالی دارد و امیدواریم آغاز روند صعودی باشد اما یک سوال مهم وجود دارد که این خریداران تا اکنون کجا بوده اند؟

بازار مدت زیادی است که در وضعیت وخیم خود به سر می‌برد و ما شاهد این هستیم که صبح شنبه از ساعت ۹ به بعد که بازار بازگشایی می‌شود حجم و قدرت خریدارها بسیار زیاد می‌شود و جالب این است که فروشنده‌ای قوی و کسانی که رنج منفی میکشدند نیز دیگر وجود ندارد و صف‌های خرید پایدار می‌ماند؛ به هر حال بازگشت روند صعودی به شاخص به هر صورتی که باشد جای خوشحالی دارد و امیدواریم تداوم داشته باشد.

گزارشات ۱۲ ماهه شرکت‌ها بسیار خوب است و موضوع دیگری که مهم است و سود شرکت‌ها به آن وابسته است نرخ دلار بازار است؛ که به محدوده ۲۴ هزار تومان رسیده است این موضوع سمت تقاضا برای نمادهایی که از نرخ ارز تأثیر می‌پذیرند را بیشتر می‌کند به هر حال روند صعودی برای کلیت بازار شکل گرفته است می‌تواند تداوم روند صعودی برای گروه‌هایی که از نرخ دلار تأثیر می‌پذیرند بیشتر باشد.

پیش بینی می‌شود بازار فردا نیز مثبت باشد و شاخص رشدی بین ۱۵ تا ۳۰ هزار واحد را ثبت کند.

کد خبر 497048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.