عصرانه خبری شهرهای ایران در هشتم خردادماه

در این بسته خبری از تجمیع جلسات کمیسیون شهرداری ساری تا پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصدی گرمخانه و مددسرای نگار و انجام ۱۶۰ مورد عملیات آتش نشانی در قرچک را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ترمیم و نظافت تابلوهای آسیب دیده قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به اینکه به دلیل سهل انگاری برخی از شهروندان در روزهای پایانی سال گذشته شاهد آسیب به تابلوهای راهنمای مسیر بودیم، تابلوهای ۹۲ محل از سطح شهر نظافت و ترمیم شد.

افتتاح نگارخانه و راه اندازی فرهنگسرای زراوند

محمد رضا مهدلو، شهردار زرند از افتتاح رسمی نگارخانه زراوند شهرداری زرند طی چند روز آینده خبر داد و گفت: نگارخانه زراوند با هدف جذب هنرمندان و نخبگان شهرستان و پر کردن اوقات فراغت هنرمندان شهرستانی آماده و به بهره برداری خواهد رسید.

تجمیع جلسات کمیسیون ماده صد شهرداری ساری

با پیگیری جواد طالبی، سرپرست شهرداری ساری، جلسات کمیسیون ماده صد شهرداری ساری از خرداد ماه سال جاری از حالت منطقه‌ای خارج و همگام با دیگر کلانشهرها به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

درآمد ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری آمل

سیدحمید هاشمی، شهردار آمل گفت: در سالی که با مشکلات اقتصادی و شرایط سخت کرونایی به پایان رسید شهرداری آمل درآمد ۳۰۰ میلیارد تومانی را رقم زد.

انجام ۱۶۰ مورد اطفا حریق، امداد و نجات در قرچک

داوود مهدیزاده، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک از ۱۶۰ مورد اطفا حریق و امداد و نجات توسط سازمان آتش نشانی این شهرستان در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

تدوین برنامه پنج ساله اسکو

بابک رضی منش، فرماندار اسکو از تدوین برنامه پنج ساله شهرداری اسکو با رویکرد بارور کردن اقتصادی گردشگری خبر داد.

اجرای ۹۰ درصد از طرح هدایت آب‌های سطحی در پره‌سر

شهرام شهابی، شهردار پره‌سر گفت: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر، طرح ساماندهی و هدایت آب‌های سطحی در حدود ۹۰ درصد از معابر اجرا شده است.

رونمایی از سه طرح شهرداری دامغان

مسلم نصرتی، شهردار دامغان با اشاره به رونمایی از سه طرح این نهاد عمومی گفت: سامانه الکترونیکی شهروند سپار و سامانه املاک و مستغلات شهرداری دامغان آغاز به کار کرد و طرح بیمه رایگان آتش‌سوزی و بلایای طبیعی به ازای پرداخت به موقع عوارض در دستور کار قرار گرفت.

پیشرفت فیزیکی ۹۹% شهریار گرمخانه و مدد سرای نگار شهریار

بهروز کاویانی، شهردار شهریار گرمخانه و مدد سرای نگار در زمینی به مساحت ۲۸۵۰ مترمربع و زیر بنا ۱۰۸۰ مترمربع با هدف ساماندهی معتادین متجاهر و کاهش آسیب‌های اجتماعی و نیز نگهداری از افراد بی سرپناه توسط شهرداری شهریار در حال احداث است و عملیات عمرانی این مرکز تاکنون به پیشرفت فیزیکی ۹۹% رسیده و به زودی آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

اجرای عملیات بهسازی نورپردازی بلوار شهید مفتح

احمد شاه بالایی، مدیر شهرداری منطقه دو کاشان از انجام عملیات بهسازی نورپردازی بلوار شهید مفتح به منظور ارتقای منظر و فضاسازی محیطی این مسیر خبر داد.

کد خبر 497037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.