میلان ایتالیا میزبان باغ مخصوص کودکان

مدیران کلانشهر میلان ایتالیا، در بزرگداشت سی‌امین سالگرد قرارداد سازمان ملل متحد تحت عنوان پیمان‌نامه حقوق کودک، توافقنامه‌ای با یونیسف مبنی بر احداث یک باغ بزرگ مخصوص کودکان شهر امضا کردند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تنها کودکان و همراهانشان می‌توانند در باغ جدید حضور پیدا کنند و ورود افراد بزرگسال بدون وجود قشر کوچک‌تر در کنار آن‌ها به این فضای سبز ممنوع خواهد بود. این فضای سبز جدید که قرار است "باغ دختران و پسران سراسر دنیا" نام گیرد، تحت حمایت مالی یونیسف، صندوق کودکان ملل متحد خواهد بود و قرار است به عنوان میزبان برگزاری جشنواره سی‌امین سالگرد انعقاد قرارداد حقوق کودک باشد.

باغ دختران و پسران سراسر دنیا به تمام تجهیزات لازم برای کودکان مجهز خواهد بود و قرار است ورودی آن از ساعت هشت صبح تا هشت غروب به روی افراد خردسال و نوجوانان باز باشد. در این پارک، تمام شرایط برای تامین رفاه و امنیت کودکان فراهم می‌آید تا آزادانه به انجام فعالیت‌های فردی و گروهی مورد علاقه خود بپردازند.

باغ سبز جدید میلان در محل یکی از میادین شهر ایجاد خواهد شد که تا کنون خیلی مورد استفاده ساکنان منطقه قرار نمی‌گرفت. مدیران کلانشهر ایتالیایی با ایجاد این فضای سبز نه تنها پایبندی خود به تعهدشان مبنی بر تأمین رفاه کودکان را به تصویر خواهند کشید، بلکه امیدوارند با اقدام فوق، پویایی و نشاط را برای ساکنان اطراف به ارمغان آورند از سوی دیگر، احداث باغ دختران و پسران سراسر دنیا، نماد تولد دوباره خواهد بود و می‌تواند بذر امید را در میان شهروندان میلانی برای بهبودی از شرایط کرونا بکارد.

علاوه بر این مردم جهان با نگاهی به اقدام جدید میلانی‌ها تلاش خواهند کرد وضعیت شهرهای خود را بهبود بخشند و مناطقی دوستدار کودک به وجود آورند که در آن، والدین می‌توانند با اطمینان خاطر کافی فرزندانشان را از تنفس هوای آزاد بهره‌مند کنند.

احداث باغ مخصوص کودکان در ایتالیا

کد خبر 497031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.