احداث بوستان مدافعان سلامت در خرم‌آباد

نایب رئیس شورای شهر خرم آباد گفت: به پاس قدردانی از زحمات پرستاران، پزشکان و کادر بهداشتی درمانی در مقابله با بیماری کرونا و حافظت از سلامت مردم بوستان محله‌ای آبشار شش را با نام مدافعان سلامت نامگذاری شد که در مراحل پایانی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا نظری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"ما رد عینک و ماسک را بر چهره‌های خسته‌شان می‌بینیم، تحسینشان می‌کنیم و از فداکاری‌شان سر مست می‌شویم؛ اما کم‌تر کسی از ما مردمان است که بتواند خود را در شرایط پرستاران و کادر بهداشتی درمانی قرار دهد که پانزده ماه است هم جسمشان خسته و خموده شده، هم روحشان دردهای بسیار به خود دیده.

این عزیزان خسته‌اند؛ چون چند شیفت کار می‌کنند، چون ۱۸ ساعت در بیمارستان کشیک می‌دهند، چون ماه‌ها ست که فرزندانشان را در آغوش نکشیده‌اند «مدافعان سلامت» مدت‌ها است در جنگی تن به تن با ویروس کرونا قرار دارند و تعداد زیادی از آنان جانشان را در این راه ازدست داده و بسیاری نیز مبتلا به این بیماری شده‌اند.

به پاس قدردانی از زحمات پرستاران، پزشکان و کادر بهداشتی درمانی در مقابله با بیماری کرونا و حافظت از سلامت مردم، اعضای شورای شهر خرم آباد، بوستان محله‌ای آبشار شش را با نام مدافعان سلامت نامگذاری و با همت شهردار مرکزی و شهردار منطقه یک اقدام به احداث این پارک نمودند که در مراحل پایانی آن قرار دارد. "

کد خبر 497000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.