آتش سوزی برج تجاری در لاهیجان مصدومی نداشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان از آتش سوزی یک برج تجاری و مسکونی در این شهر خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

حمید خیراندیش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مشاهده دود در یک برج تجاری و مسکونی شامگاه جمعه توسط مردم به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۱۵ آتش نشان از دو ایستگاه با پنج دستگاه خودروی اطفای حریق به محل حادثه در بلوار امام رضا (ع) اعزام شدند و دود زیادی در بالکن طبقه اول برج مشاهده کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان خاطرنشان کرد: حریق در آشپزخانه کافی شاپ این ساختمان رخ داده و دود ناشی از آن تمامی فضای این واحد را فرا گرفته بود که آتش نشانان پس از عملیات لوله گذاری و مجهز شدن به دستگاه تنفسی وارد ساختمان شدند و آتش سوزی را مهار کرده و نسبت به تهویه دود از طبقات اقدام کردند.

خیراندیش با بیان این که این واحد تجاری دارای بیمه آتش سوزی بود، گفت: این حادثه مصدومی نداشت و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان با ۴۹ نیروی انسانی و هشت خودروی اطفای حریق، دو تانکر آب‌رسان، در سه ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 496937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.