«زنگ تفریح» در جشنواره جانز هاپکینز آمریکا درخشید

فیلم کوتاه «زنگ تفریح»، به کارگردانی نوید نیکخواه آزاد، برنده‌ جایزه‌ بهترین فیلم کوتاه داستانی بیست‌ و چهارمین دوره جشنواره‌ جانز هاپکینز در آمریکا شد.

به گزارش ایمنا، جشنواره بین‌المللی جانز هاپکینز رویدادی بین‌المللی است که به‌صورت سالانه در دانشگاه جانز هاپکینز در آمریکا برگزار می‌شود. این جشنواره که در سال (۱۹۹۷) آغاز به کار کرد، پذیرای آثار مستقل محلی و بین‌المللی است و امسال به صورت مجازی برگزار شد.

زنگ تفریح قصه یک دختر دبیرستانی است که می‌خواهد در طول زنگ تفریح و با کمکِ سه دوست خود مخفیانه از مدرسه خارج شود و برای تماشای مسابقه فوتبال تیم مورد علاقه‌اش به ورزشگاه آزادی برود.

این فیلم کوتاه که بیش از ۲۰ حضور جهانی را پشت سر گذاشته، در جشنواره‌های شاخص مورد تأیید آکادمی اسکار از جمله جشنواره فیلم کوتاه ازمیر و جشنواره سینه لبو شیلی حضور داشته و از افتخارات آن می‌توان به کسب جایزه بهترین بازیگر از سی و سومین دوره جشنواره دانشجویی «Living Skies» کانادا و جایزه بهترین فیلم کوتاه از هجدهمین جشنواره «آکسفورد» آمریکا اشاره کرد.

موژان کردی، ریحانه نبی‌یان، نیلوفر شکوهی‌نیا و غزل خلیلی بازیگران این فیلم کوتاه هستند. این فیلم کوتاه به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی نوید نیکخواه آزاد تولید شده و محصول شمید فیلم است.

پخش جهانی زنگ تفریح برعهده شرکت اسپانیایی «FeelSales» است.

کد خبر 496895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.