آمار کرونا چهارمحال و بختیاری ششم خرداد؛ ۴ فوتی و ۱۴۲ ابتلای جدید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، آمار فوتی و مبتلایان به کرونا را تشریح کرد.

فریدون رحمانی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آمار ابتلای کرونا در استان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز پنجشنبه ششم خردادماه، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶٠٨ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشتند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ١٠٢ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۱۴۲ نفر مثبت قطعی شد که ١٠٢ نفر از مراجعه کنندگان آنها در بخش سرپایی و ۴٠ نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید _۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، بودند.

رحمانی تاکید کرد: اکنون ٢۶١ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ٢١٠ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماری خود هستند.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلاء به بیماری کووید _۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ١٠٨١ نفر است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: اکنون ۴٠ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

کد خبر 496599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.