عصرانه خبری شهرهای ایران در ششم خردادماه

در این بسته خبری از پذیرش ۵۷۴ فوتی در آرامستان‌های قزوین تا عملیات لوله گذاری آبرسانی آب خام فضای سبز زرند و افزایش ۲۷ درصدی بودجه سرانه شهروندان سمنانی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

پذیرش ۵۷۴ فوتی در آرامستان‌های قزوین

حسین عمویی، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین، از پذیرش ۵۷۴ فوتی در این سازمان در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

ساماندهی لوازم بازی کودکان در ۸ بوستان قدس

مرتضی موسویان، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قدس از ساماندهی و بازسازی لوازم بازی کودکان در ۸ بوستان سطح شهر از ابتدای سال جاری به منظور ارتقای سطح کیفی و ایمنی امکانات موجود در بوستان‌ها خبر داد.

اجرای عملیات لوله گذاری آبرسانی آب خام فضای سبز زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری زرند گفت: عملیات لوله گذاری کمربند سبز بلوار آیت الله خامنه‌ای به طول ۷۵۰ متر با استفاده از لوله پلی اتیلن "۲۰۰" در حال انجام است.

عملیات احداث کانال هدایت آب‌های سطحی شهرک واوان اسلامشهر

با اتمام پروژه‌ی حفر و احداث کانال هدایت آب‌های سطحی در انتهای بلوار امام خمینی شهرک واوان این پروژه شهری اسلامشهر به بهره برداری رسید.

احداث کلینیک شبانه‌روزی شهرداری بروجرد

رسول عالم، مدیر سرمایه‌گذار و جذب مشارکت‌های مردمی شهرداری بروجرد گفت: کلینیک شبانه‌روزی شهرداری با مشارکت بخش خصوصی به زودی احداث می‌شود.

اجرای سه طرح عمرانی توسط شهرداری رفسنجان

محمد مختاری، شهردار رفسنجان گفت: نخستین پروژه ترافیکی و زیباسازی، احداث بوستان ۴/۵ هکتاری و پل بلوار زیتون در این شهر سه طرحی هستند که در بهار امسال عملیات احداث آنها آغاز شده و تا ۲ ماه آینده مورد بهره برداری قرار می‌گیرند.

افزایش ۲۷ درصدی بودجه سرانه شهروندان سمنانی در سال جاری

راضیه شهاب، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان گفت: در سال جاری نسبت به سال ۹۹، بودجه مصوب شهرداری‌ها ۱۳ درصد و سرانه هر شهروند بالغ بر ۲۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

کاشت ۲۰ هزار گل فصلی در آستارا

جواد معیتی، شهردار بندر آستارا گفت: کاشت حدود ۲۰ هزار گلدان نشای گل‌های فصلی در فضای سبز این شهر توسط شهرداری در حال انجام است.

ساکنان ۱۲ محله ساوه از حاشیه به متن متصل شدند

سید مهدی حسینی، شهردار ساوه ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی و مناطق حاشیه‌ای را از برنامه‌های اصلی شهرداری با حمایت دولت برشمرد و گفت: در دوره پنجم فعالیت شورای اسلامی شهر و با خدماتی که ارائه شد، ساکنان ۱۲ محله حاشیه‌ای به متن شهر متصل و از خدمات و زیرساخت‌های لازم بهره مند شدند.

ساماندهی دست فروشان در طرح ساحلی رودسر

رضا زنده دل، شهردار رودسر از ساماندهی کسبه و دست فروشان طرح سالم سازی ساحل دریا در این شهر خبر داد.

کد خبر 496583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.