بهره‌برداری از بزرگ‌ترین خط ریلی کشور در دولت تدبیر و امید

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اتصال اصفهان به بهارستان در مرحله نهایی قرار دارد و بزرگ‌ترین خط ریلی کشور نیز در دوران دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدباقر نوبخت بعدازظهر امروز پنج‌شنبه _۶ خردادماه_ با حضور در آئین افتتاح و بهره‌برداری ساختمان جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان، اظهار کرد: سعی و تلاش سازمان برنامه و بودجه برای توسعه کشور بر هیچکس پوشیده نیست و در دولت تدبیر و امید سازمان برنامه و بودجه به عنوان یک نهاد راهبردی برای تحقق توسعه کشور، ساختارمند شد.

وی افزود: اتاق فکر سازمان برنامه و بودجه کشور را تحت عنوان مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری احیا کرده‌ایم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: تهیه و تولید اسناد راهبردی آمایش ملی و سرزمینی یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان برنامه و بودجه دولت تدبیر و امید در سال‌های اخیر بود که با کمک ویژه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان به بار نشست.

نوبخت اضافه کرد: سه جلد از این سند آمایش ملی به دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی ارسال شده و این سند برنامه‌ریزی کشور برای رشد و توسعه تا سال ۲۰۲۴ را تشریح کرده است.

وی ادامه داد: بیش از ۵۴۵ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های مختلف نیمه تمام در بستر استان اصفهان تخصیص پیدا کرده و بیش از ۲۲۵ میلیارد تومان نیز از سوی سازمان برنامه و بودجه برای کنارگذر شرق اصفهان، تأمین مالی انجام شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به افتتاح بیش از دوهزار واحد مسکونی در استان اصفهان‌، خاطرنشان کرد: اتصال اصفهان به بهارستان در مرحله نهایی قرار دارد؛ بزرگ‌ترین خط ریلی کشور نیز در دوران زمامداری دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری رسیده است.

نوبخت افزود: اقدامات صورت گرفته در کشور طی چند سال اخیر آثار برنامه‌ریزی درست برای بودجه به رغم محاصره اقتصادی بوده است و آثار این برنامه‌ریزی را طی سال‌های آینده نیز شاهد خواهیم بود.

وی در پایان با بیان اینکه اجازه ندادیم حقوق کارکنان دولت به تأخیر بیافتد، یادآور شد: همه بلایای طبیعی اعم از سیل، زلزله و بیماری کرونا در دولت تدبیر و امید نازل شد و به رغم تمام مشکلات توانستیم کشور را اداره کنیم.

کد خبر 496547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.