۲ هزار اصفهانی خانه‌دار شدند

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در جریان سفر امروز کلید دو هزار واحد مسکونی ساخته شده در طرح احداث مسکن برای افراد کم درآمد در استان اصفهان به صاحبان آنها تحویل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدباقر نوبخت امروز _پنجشنبه ۶ خرداد_ سفر یک روزه خود به اصفهان را با ادای احترام و تجدید میثاق با شهدای گمنام در شهرستان تیران و کرون آغاز کرد.

وی با حضور در آئین بهره‌برداری از واحد مسکونی گلستان شهرستان تیران و کرون اظهار کرد: کلنگ احداث سه هزار واحد مسکونی در جریان سفر تیرماه سال گذشته بنده به اصفهان زده شد و امروز خوشحالیم که شاهد بهره‌برداری تعدادی از این واحدهای مسکونی در شهرستان تیران و کرون هستیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: این مجموعه‌ها با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته شده و در حال حاضر بیش از ۲ هزار واحد مسکونی ساخته شده در استان اصفهان‌، آماده بهره‌برداری است. در جریان سفر امروز کلید ۲ هزار واحد مسکونی ساخته شده در این طرح در استان اصفهان به صاحبان آنها تحویل خواهد شد.

نوبخت تصریح کرد: طرح اصلی سازمان برنامه و بودجه در حوزه مسکن، طرح احداث مسکن برای افراد کم درآمد جامعه است که بخشی از هزینه آن به صورت تسهیلات بلاعوض از سوی دولت پرداخت می‌شود و بخش دیگر آن از طریق وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد برای خانواده‌ها تأمین می‌شود.

وی اضافه کرد: از ۱۲۰ هزار واحد مسکونی که در چارچوب این طرح احداث خواهد شد، ۶۰ هزار واحد مسکونی به صاحبانشان تحویل شده و سایر واحدهای مسکونی نیز تا قبل از پایان دوره خدمت دولت دوازدهم در بازه زمانی دو ماه آینده تحویل متقاضیان خواهد شد.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: بودجه تخصیص داده شده به طرح مسکن مهر با ردیف بودجه‌ای در نظر گرفته شده برای این طرح متفاوت است و بزودی واحدهای مسکونی آن در استان چهارمحال و بختیاری و دیگر استان‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 496498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.