نداشتن خودبینی نطقه طلایی فعالیت یک شهردار است

شهردار مشهد نوشت: وقتی آدم شهردار می شود و یک شغل خدماتی رو در شهر قبول می‌کند، باید بپذیرد که دیگه نباید شأنی برای خودش قائل باشد و تا جایی که می تواند و بازم تاکید می‌کنم تا جایی که می‌تواند این روحیه رو در خدمت کارش قرار بدهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا کلائی در اینستاگرام خود نوشت:

"همشهریان عزیزم، سلام

حتماً این ویدئو رو خیلی از شما هم دیدین، دیروز یکی از رفقا برام فرستاد و گفت اگه بعدازظهرها زمانی رو برای این کار بزاری، هم برای سلامتیت مفیده و هم روی روحیه مردم اثر خوبی داره؛ ازش تشکر کردم اما گفتم چون جامعه ما با این روحیه فاصله جدی داره به احتمال زیاد متهم به پوپولیسم میشم و حال مردم بخاطر احساس ریاکاری شهردار شهرشون بد میشه.

تو این نزدیک به دو سال و نیمی که خدمت شما هستم یک نکته خیلی مهم رو فهمیدم که قطعاً نقطه طلایی کار آقای Jef هم هست، و اون نداشتن خود بینی و منیت هست. اینکه وقتی آدم شهردار میشه و یک شغل خدماتی رو در شهر قبول می‌کنه، باید بپذیره که دیگه نباید شأنی برای خودش قائل باشه و تا جایی که میتونه و بازم تاکید می‌کنم تا جایی که میتونه این روحیه رو در خدمت کارش قرار بده و همکارانش هم باید همینطوری باشند.

اینکه کنار همکارانت از پاکبان و کارگر فضای سبز که کارشون سخته تا مدیر مناطق و سازمانی که کارش سرشار از استرس و فشاره قرار نگیری و با اونها یکی نشی، شهر و آدم رو نابود می‌کنه؛ خدا کمک کنه همیشه از این خودبینی به دور باشیم مثل Jef. البته انصافاً Jef بودن کار سختیه؛ باورم اینه که تنها چاره کار همون حرف شهید باکری عزیز شهردار ماندگار ارومیه که خودش الگوی دوری از منیت بود و هر وقت آدم چهره‌ش رو می‌بینه یا ازش میشنوه حالش خوش میشه باشه که تو وصیت نامه‌ش نوشته بود: «بیایید خطر وسوسه‌های درونی و دنیا فریبی رو شناخته و بر حذر باشیم که صدق نیت و خلوص در عمل تنها چاره‌ساز ماست.»"

نداشتن خودبینی نطقه طلایی فعالیت یک شهردار است

کد خبر 496431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.