خیزش گردوخاک در محورهای شرقی استان اصفهان/دمای هوا ۴ درجه کاهش می‌یابد

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش دمای هوا گفت: جوی ناپایدار طی امروز در استان تداوم دارد و آسمان اکثر مناطق گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد شدید است و رگبارهای‌های خفیف، تندباد لحظه‌ای و کاهش دید افقی و اختلال در تردد محورهای مواصلاتی استان دور از انتظار نیست.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی ناپایدار طی امروز در سطح استان، اظهار کرد: در این مدت آسمان بسیاری از مناطق استان قسمتی ابری است و در ساعات بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود و احتمال کاهش دید افقی و اختلال در تردد محورهای مواصلاتی اصفهان به استان‌های سمنان، یزد و خراسان جنوبی وجود دارد.

وی ادامه داد: امروز گاهی رگبارهای‌های خفیف، رعد و برق به ویژه در مناطق غربی و شمالی استان و خیزش گرد و خاک در مناطق شرقی استان اصفهان دور از انتظار نیست و از فردا تا اوایل هفته آینده جوی نسبتاً پایدار در سطح استان حاکم خواهد شد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق ۲ تا ۴ درجه کاهش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۳۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: اردستان با دمای ۳۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 496404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.