سرانجام رایزنی شورای شهر تهران با مجلس برای رد صلاحیت‌ها

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت رایزنی‌ها با مجلس در مورد رد صلاحیت اعضای شورای شهر توضیح داد.

محمدجواد حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در پاسخ به سوالی درباره نتیجه نامه‌نگاری‌ها و رایزنی‌های شورای شهر با مجلس اظهار کرد: آقای میرسلیم نایب رئیس هیأت مرکزی انتخابات شوراهای شهر و روستای کشور در دیدار با آقای هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در خصوص رد صلاحیت اعضای شورای شهر تهران قول پیگیری داده است.

وی ادامه داد: امیدواریم پیگیری‌های وی زمینه‌ای برای رفع ستم بر نامزدهای شناخته شده شورای شهر که رد صلاحیت شده‌اند را داشته باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران تصریح کرد: اگر چشم خود را بر له شدن و زیر پا گذاشتن قانون ببندند دیگر از چه کسی باید انتظار داشته باشیم؟

وی در خصوص اینکه چقدر امیدوار است این تلاش‌ها به نتیجه برسد افزود: من نه می‌توانم بگویم امیدوارم و نه اینکه امیدوار نیستم اما امید دارم نمایندگان مجلس که قوه مقننه است و مهم‌ترین وظیفه آن حفظ، رعایت و احترام به قانون است، در حفظ حرمت قانون و مصوبات مجلس اهتمام کنند.

به گزارش ایمنا، بعد از اعلام رد صلاحیت‌های اعضای شورای شهر تهران، پیرو تذکر محمد جواد حق شناس شورا در نامه‌ای به نایب رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات نوشت.

کد خبر 496303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.