جمع‌آوری ۷۴ خودروی فرسوده رها شده در شهر اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر در دو ماهه نخست امسال ۱۴۴ اخطاریه صادر شده و ۷۴ خودروی فرسوده رها شده جمع‌آوری شده است.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری در دو ماه نخست سال‌جاری، اظهار کرد: در این مدت برای رفع و پیشگیری از تخلف سد معبر پنج هزار و ۲۳۶ تذکر و یک هزار و ۴۳۶ اخطاریه صادر شده و رفع تخلف چهار هزار و ۵۱۰ متصدی صنف انجام شده است.

وی ادامه داد: در بخش جلوگیری از نصب تابلوهای غیرمجاز تعداد ۳۶۴ اخطاریه صادر شده و ۲۱۰ مورد نصب تابلوی غیرمجاز رفع تخلف شده است.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر طی دو ماهه نخست امسال ۱۴۴ اخطاریه صادر شده و ۷۴ خودروی فرسوده رها شده جمع‌آوری شده است، گفت: در این مدت۲۲۴ نفر دستفروش و ۴۸ نفر متکدی جمع‌آوری شده‌اند.

وی افزود: طی دو ماه نخست سال ۱۴۰۰ در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه، از افزایش طبقات ۲۰۶ ساختمان، از تعمیرات داخلی غیرمجاز ۷۴۱ ساختمان، از تبدیل وضعیت ۲۰۸ ساختمان و فعالیت دو هزار و ۶۱۷ کارگاه ساختمانی متخلف جلوگیری شده است.

محمدحسینی با اشاره به اقدامات این حوزه در بخش کنترل ضایعات سطح شهر (پیشگیری و تعطیلی کارگاه‌های سد معبر کننده با مصالح و نخاله) اظهار کرد: در این راستا دو هزار و ۷۵۰ مورد اخطاریه صادر شده و ۳۷۱ کارگاه ساختمانی متخلف تعطیل شده است.

وی ادامه داد: در این مدت در راستای اجرای بند ۲۰ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع مزاحمت کارگاه‌های صنفی مزاحم از طریق اجرای تمهیدات و تعطیلی، ۷۲ رأی اجرا شد و ۹۸ رأی نیز بر اساس بند ۱۴ قانون شهرداری‌ها مبنی بر رفع خطر از بناهای حادثه آفرین، چاله‌ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی اجرا شد.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در دو ماه نخست سال‌ جاری در راستای اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها ۲۹۶ رأی اجرا شده است.

کد خبر 496293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اصغر گلزاری IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    خوبه