نمازی: اصلاح طلبان هیچ امیدی برای پیروزی ندارند

یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: علیرغم اینکه شرکت در انتخابات وظیفه‌ای دینی و ملی است، اما مهمترین عامل شرکت در انتخابات امید به پیروزی است و اصلاح طلبان هیچ امیدی برای پیروزی ندارند.

محمدعلی نمازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد آرایش سیاسی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتظار می‌رفت با توجه به شرایط سخت اقتصادی و شروع مذاکرات بین‌المللی، شورای نگهبان زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری را فراهم کند، اما متأسفانه دست به اقدامی عجیب زد و چهره‌های شاخص اصلاح طلبان را رد صلاحیت کرد.

وی افزود: بر اساس دستورات شرعی و منطق‌، انسان‌ها باید از کارهای بیهوده خودداری کنند؛ در شرایط فعلی و فضای انتخابات، حمایت اصلاح طلبان از دو کاندیدای معتدل در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ کار بیهوده‌ای است. علیرغم اینکه شرکت در انتخابات وظیفه‌ای دینی و ملی است، اما مهمترین عامل شرکت در انتخابات امید به پیروزی است و اصلاح طلبان هیچ امیدی برای پیروزی ندارند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: با توجه به بیانیه کاندیداهای رد صلاحیت شده در انتخابات ریاست جمهوری، به نظر نمی‌رسد مانند سال ۸۴، رهبر معظم انقلاب به مبحث تأیید صلاحیت‌ها ورود کنند.

نمازی تصریح کرد: مهمترین عامل مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، حضور کاندیداهای شاخص و محبوب است؛ بنابراین جلوگیری از ورود اشخاص محبوب به عرصه انتخابات، نقش بسزایی در کاهش میزان مشارکت ایفا خواهد کرد.

کد خبر 496286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.