آسفالت ۳۰ هزار متر مربع از معابر شهری چوبر

شهردار چوبر با بیان اینکه در دوره پنجم شورای اسلامی شهر آسفالت معابر یکی از مطالبات اصلی شهروندان بود، گفت: از ابتدای این دوره تا کنون حدود ۳۰ هزار متر مربع از معابر این شهر آسفالت شده است.

حامد قلی‌پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از دوره گذشته شورا وجود حدود ۵۰۰ میلیون تومان بدهی به پیمانکار آسفالت باعث شد تا سال‌های اخیر چندین خیابان مهم شهر چوبر بدون آسفالت باقی بماند.

شهردار چوبر تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که در دوره پنجم شورا، با آن روبه رو بوده ایم اختصاص نیافتن قیر رایگان از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بود که مدیریت شهری را برای اجرای آسفالت معابر با چالش جدی مواجه کرد.

وی افزود: با وجود همه مشکلات و افزایش چندین برابری قیمت قیر در دوره پنجم شورا بسیاری از معابر و خیابان‌های مهم چوبر آسفالت شد و در برنامه آینده نیز اجرای آن تداوم خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر حدود ۳۰ هزار متر مربع از معابر مهم شهر چوبر آسفالت شده است.

قلی پور یادآور شد: طی این مدت خیابان‌های یاس، کارگر، مسیرها و کوچه‌های اصلی، فرعی و منشعب از خیابان امام حسین (ع)، باهنر، دریا، کوچه منشعب از خیابان خزر، شهید زردپور، مسیر مسجد علیمراد و انتهای نرگس خاتون آسفالت شده است.

به گزارش ایمنا، شهر چوبر در بخش حویق شهرستان تالش در غرب استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 496274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.