عرضه اولیه "غکورش" قطعی شد + زمان عرضه

عرضه اولیه سهام شرکت صنعت غذایی کوروش (نماد غکورش) امروز چهارشنبه مورخ ۵ خرداد ۱۴۰۰ در بورس تهران انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)، در روز چهارشنبه تعداد ۲۴۰ میلیون سهم معادل ۸ درصد از سهام شرکت "صنعت غذایی کوروش" به عنوان پانصد و چهل و ششمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش "محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر" گروه "تولید روغن‌های حیوانی و نباتی" و طبقه " تولید روغن‌ها چربی‌های گیاهی و حیوانی" در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد " غکورش " به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

تعداد ۱۶۸ میلیون سهم از کل سهام قابل عرضه در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم به غیر از صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز عرضه اختصاص خواهد یافت و تعداد ۷۲ میلیون سهم نیز صرفأ به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز معاملاتی شنبه مورخ ۸ خرداد ۱۴۰۰ به قیمت کشف شده در روز عرضه ۵ خرداد ۱۴۰۰ اختصاص خواهد یافت. در این عرضه اولیه به هر کد معاملاتی حداکثر ۵۰۰ سهم در دامنه قیمتی ۲۸,۵۰۰ ریال تا ۲۹,۹۵۰ ریال تعلق می‌گیرد.

کد خبر 496236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • فاریابی IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    باسلام واقعا مردم را دچی فرض کردن که صبح از خواب بیدار میشن میگن عرض اولیه لغوشد موقیعی که مردم وجه را تامین کردن ومنتظر هستن لغو میشه حداقل پول مردم را برگشت بدن نه اینکه بعد از سه روز برگشت بدن چرا اینقدر بدون برنامه هستید