دو قطبی در انتخابات بین محسن رضایی و رئیسی خواهد بود

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: رضایی طی سال‌های گذشته تلاش‌هایی را جهت راه اندازی دولت برنامه محور انجام داده و می‌تواند در قامت یک رقیب در برابر رئیسی ظاهر شود.

محمد مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آرایش سیاسی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: با رد صلاحیت چهره‌های شاخص انتخابات ریاست جمهوری مانند علی لاریجانی و اسحاق جهانگیری، دو قطبی در انتخابات بین محسن رضایی و سید ابراهیم رئیسی خواهد بود.

وی افزود: محسن رضایی در طی سال‌های گذشته تلاش‌هایی را جهت راه اندازی دولت برنامه محور انجام داده و می‌تواند در قامت یک رقیب در برابر رئیسی ظاهر شود. کاندیداهایی مانند مهرعلیزاده و همتی هیچ کدام نمی‌توانند نقش تأثیرگذاری در انتخابات ایفا کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: انتظار می‌رفت مسعود پزشکیان نیز در بین کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری حضور داشته باشد و شورای نگهبان صلاحیت وی را تأیید کند؛ زیرا او نسبت به برخی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده فعلی از صلاحیت بیشتری برای حضور در انتخابات برخوردار است.

مهاجری تصریح کرد: کاندیداهایی مانند قاضی زاده هاشمی، زاکانی و جلیلی نمایشی هستند و برای پوشش رئیسی وارد کارزار انتخاباتی شده‌اند.

کد خبر 496232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.