آغاز جلسه هیئت مدیره بارسا برای آینده کومان

هیئت مدیره باشگاه بارسلونا به منظور تعیین تکلیف آینده «رونالد کومان» در این تیم، امروز(سه‌شنبه) تشکیل جلسه داد.

به گزارش ایمنا، آینده کومان در نیوکمپ از مدت‌ها پیش در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. «خوآن لاپورتا» رئیس باشگاه به همراه «متئو آلمانی» و «رافا یوسته» اعضای هیأت مدیره بارسا قرار است امروز در مورد مرد هلندی تصمیم‌گیری کنند.

کومان در این جلسه حضور خواهد داشت و تصمیم نهایی مستقیماً به وی اطلاع داده می‌شود.

سرمربی سابق تیم ملی هلند در پایان این نشست خواهد فهمید که آیا به اندازه کافی هیأت مدیره جدید بارسا را برای اثبات شایستگی خود متقاعد کرده است یا خیر اما او از همین حالا می‌داند که بدنبال از دست دادن عنوان قهرمانی لالیگا، سرنوشتش دیگر در دستان خودش نیست.

تا این لحظه هیچ چیز در مورد آینده و سرنوشت کومان مشخص نشده است؛ لاپورتا از زمان بازگشت به بارسا به عنوان مدیرعامل، شبهات زیادی در مورد کومان داشته و برخلاف مرد هلندی بر این باور است که آبی اناری‌ها با ترکیب فعلی قادرند تا در لالیگا و لیگ قهرمانان در سطحی بالاتر رقابت کنند.

آغاز جلسه هیئت مدیره بارسا برای آینده کومان

با این وجود؛ مشکل لاپورتا این است که در حال حاضر گزینه در دسترسی برای جانشینی کومان وجود ندارد.

رئیس بارسا در مورد سازگاری «ژاوی هرناندز» با بازیکنان فعلی بارسا شک دارد زیرا هافبک طراح و خلاق اسبق این تیم با تعدادی از آنان هم‌بازی بوده است.

هنسی فلیگ که به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان انتخاب شد؛ یورگن کلوپ هم با لیورپول قرارداد دارد و میکل آرتتا نیز در حال مذاکره برای تمدید قرارداد خود با آرسنال است.

پس از نشست امروز، کومان که کوپادل‌ری را برای بارسا به ارمغان آورده است، خواهد فهمید که آیا در آغاز فصل ۲۰۲۰- ۲۰۲۱ همچنان مرد اول نیمکت بارسا خواهد بود یا خیر.

منبع: ایرنا

کد خبر 496172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.