پل سلامت قزوین آماده بهره برداری است

معاون فنی و عمرانی شهردار قزوین از افتتاح پل سلامت درآینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قزوین، سید محمد علمی اظهار کرد: پل سلامت یکی از پروژه‌های شاخص و از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری قزوین بود که تلاش برای تکمیل و بهره برداری از آن مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: عملیات اجرایی پروژه پل سلامت از مرداد ماه سال ۹۷ با هدف اتصال مسیر شرق به غرب جاده سلامت واقع در بلوار نخبگان آغاز شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین با بیان اینکه پل سلامت یک پل ۵ پایه است که امکان تردد پیاده و دوچرخه سواران را فراهم می‌کند، تصریح کرد: این یک پل بتنی دارای دو رمپ غیرمتقارن است که ارتفاع عرشه تا سطح زمین ۵/۲۰ متر، طول بزرگترین دهانه عرشه ۲۰ متر، عرض آن تقریباً ۶ متر، طول عرشه ۱۱۲ متر، طول رمپ شرقی ۶۷ متر و رمپ غربی ۱۰۱ متر است.

علمی اعتبار این پروژه را بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه به دلیل برخی مشکلات و نقایص در برخی مقاطع متوقف شده بود که این موضوع باعث تأخیر در افتتاح پروژه شده است.

وی با اشاره به اهداف اجرای پروژه پل سلامت، اظهار کرد: احترام به حقوق شهروندی، توجه به سلامت خانواده، ارتقای فرهنگ سلامت شهری و ارتقای جلوه بصری جاده سلامت از اهداف این پروژه است.

کد خبر 496118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.