دو خیابان در بندر آستارا یک طرفه می‌شود

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بندر آستارا گفت: به منظور کاهش بار ترافیک و روان‌سازی تردد مسیر خودروها طرح یک‌طرفه کردن دو خیابان شهید رستمیان و ولیعصر این شهر در دستور کار قرار دارد.

غلامرضا مصاحب در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تردد زیاد و پارک بیش از حد خودرو در دو طرف خیابان کم عرض شهید رستمیان همچنین در خیابان ولیعصر (عج) به سمت خیابان امام خمینی (ره) باعث ایجاد ترافیک شدید در این نقاط شده است.

وی افزود: در جلسه هفته گذشته شورای ترافیک شهرستان آستارا موضوع یکطرفه کردن خیابان شهید رستمیان و خیابان ولیعصر (عج) به منظور کاهش بار ترافیک در این مسیرها از سوی مدیریت شهری و پلیس راهنمایی و رانندگی پیشنهاد شد و مورد موافقت فرماندار قرار گرفت که در صورت تصویب در شورای ترافیک شهرستان، اجرا می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا گفت: با یک‌ طرفه شدن دو خیابان شهید رستمیان و ولیعصر (عج) تا حد بسیار زیادی از شدت بار ترافیک در این مسیرها کاسته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت یک‌طرفه شدن خیابان‌های شهید رستمیان و ولیعصر (عج)، شهرداری با نظارت پلیس راهنمایی و رانندگی، تابلوها و علائم خیابان یکطرفه، توقف ممنوع، توقف مطلقاً ممنوع و گردش به چپ ممنوع را در این خیابان‌ها نصب خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، شهرستان بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 496004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.