راه‌اندازی شهرداری بافت کهن در ساری

سرپرست شهرداری ساری از راه اندازی شهرداری بافت کهن در این شهر خبر داد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد طالبی در آئین انعقاد تفاهم‌نامه بهره‌برداری از موزه‌های بوستان ولایت شهر ساری که با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی صورت گرفت با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری در بافت کهن و تاریخی شهر ساری از راه‌اندازی شهرداری بافت کهن در هسته مرکزی شهر ساری خبر داد.

وی افزود: وجود ۱۳۱ هکتار بافت کهن در مرکز استان می‌تواند ظرفیت مهم برای معرفی مرکز استان در حوزه گردشگری باشد.

سرپرست شهرداری ساری با اشاره به بازسازی محور قدیمی خیابان جمهوری اسلامی، حدفاصل چهارراه ابن شهرآشوب تا میدان ساعت گفت: بنا داریم با هدف توسعه شهری و نگاه به ظرفیت گردشگری بافت قدیمی این خیابان را در شهرداری ساری احیا کنیم.

وی خدمت به شهروندان را مهم‌ترین هدف در مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: تلاش داریم با توسعه عمران شهری در افزایش جاذبه‌های شهر ساری نقش مؤثری ایفا کنیم.

سرپرست شهرداری ساری با اشاره به ساماندهی موزه‌های پارک ولایت گفت: موزه‌های بوستان ولایت به مساحت تقریبی ۱۰۰۰ مترمربع در چهار سالن است که حدود چهار سال بدون استفاده در این مکان رها شده بود که با هماهنگی و عقد تفاهم‌نامه با سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران این سالن‌ها با هدف تجهیز و راه‌اندازی به این سازمان واگذار شد تا بتوان از این طریق خدمات شایسته فرهنگی به شهروندان ساروی ارائه کرد.

کد خبر 495977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.