گوشی هوشمند Vivo X60 با صفحه نمایش خمیده چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی هوشمند Vivo X60 با صفحه نمایش خمیده در تاریخ یکم ژوئن وارد بازار چین می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی Vivo X60 با صفحه نمایش خمیده نسخه جدید گوشی Vivo  است و دارای صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی OLED با لبه‌های خمیده، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن FHD+ است. ابعاد این گوشی ۷.۵۹ * ۷۳.۲۴ * ۱۵۸.۵۷ میلی متر و وزن آن ۱۷۶ گرم است. دوربین سلفی گوشی ذکر شده دارای حسگر ۳۲ مگاپیکسلی است.

یک دوربین سه گانه در پنل پشتی این نوع گوشی با صفحه نمایش خمیده تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین پرتره ۱۳ مگاپیکسلی می‌شود و به تراشه اگزینوس ۱۰۸۰ مجهز شده است و با هشت یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۴.۳۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های گوشی Vivo X60 با صفحه نمایش خمیده می‌توان به شبکه 5G، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۱ و پورت USB Type-C اشاره کرد. این محصول در سه رنگ مشکی Midnight، آبی Shimmer و سفید Shimmer وارد بازار می‌شود.

گوشی جدید شرکت ویوو در سه نسخه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت؛ نسخه اول با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، نسخه دوم با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و نسخه سوم با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی وارد بازار خواهد شد. قیمت این سه محصول به ترتیب ۵۱۳، ۵۵۹ و ۵۹۰ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 495825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.